Do sveta

Dnes je po celom svete rozšírené odstraňovanie tetovanie pomocou laseru. Táto metóda je však príliš bolestivá a atrament môže naďalej zostávať v koži a neskôr spôsobovať i rakovinové bunky. Budúcnosť je teda v iných metódach. Jednu z nich už na trhu priviedla spoločnosť Skinial, ktorá tiež začala s expanziou vo svete pomocou franchisovej licencie. Uspieť chce i na Slovensku.
Koncept Skinial vznikol v Nemecku a rozvíja sa tam už viac ako 2 roky. „Aj napriek tomu, že v Nemecku pôsobí už 15 štúdií Skinial, sme stále neznámi. Preto tu chcem od septembra spustiť zvýšenú PR kampaň, ktorá by podporila našu zdravotne neškodnú techniku,“ približuje plány Klaus G. Böde, majiteľ konceptu Skinial. Tento rok začal masívnu expanziu do ďalších štátov. Najviac sa mu darilo v Austrálii, kde firma získala 9 franchisových partnerov počas štyroch mesiacov, čo do krajine vstúpil. Zaujímavý potenciál vidí Klaus G. Böde na Slovensku, kde zatiaľ prevádzkuje iba jedno centrum. Naopak v Rakúsku v rozvoji bránia reštriktívne zákony, pretože podobné štúdiá môže vlastniť iba lekár.
Jednotkou do dvoch rokov
Vo Švajčiarsku bol rozvoj zastavené, ale firma Skinial ho plánuje znovu obnoviť, pretože našla master-franchisanta, ktorý by v krajine rád vytvoril sieť kozmetických štúdií Skinial. Pokrok hlási Klaus G. Böde i v Taliansku, kde už má Skinial 2 partnerov a počas leta očakáva ďalších 3. Podobný vývoj prišiel i v Španielsku, kde bolo otvorené prvé franchisové centrum na konci júna.
Spoločnosť Skinial zatiaľ stále hľadá franchisových partnerov v ČR a Maďarsku, aby sa mohla rozvíjať aj v týchto krajinách. „Chceme, aby náš koncept bol vedený profesionálmi z odboru medicíny či kozmetiky a aby pochádzali z krajín, kam mierime,“ doplňuje Klaus G. Böde s tým, že do dvoch rokov by firma Skinial chcela byť lídrom na celom svete v oblasti odstraňovania tetovaní. Mimo Európu už prebiehajú jednania o master-licencii v Brazílii a Kanade.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?