podnikanie
Ako objaviť medzeru na trhu a profitovať?
Unikátne produkty a služby sú obchodným hitom. Sú však aj prípady, keď na nich môžete prerobiť. Ako sa stať v tomto ohľade úspešnými?
Unikátne produkty a služby sú obchodným hitom. Sú však aj prípady, keď na nich môžete prerobiť. Ako sa stať v tomto ohľade úspešnými?
Tvorba správneho firemného loga
Logá sú často tým prvým, čo vás napadne, keď si predstavíte značku. Pri jeho hľadaní a tvorbe myslite na to, že sa môže stať ikonickým.
Ako vybrať priestor na podnikanie?
Skúsení podnikatelia vedia, že úspech ich podnikania vo veľkej miere závisí na jeho umiestení. Poradíme, na čo dať pozor pri výbere priestorov pre vaše podnikanie.
Ako natrénovať úspech
Šťastie praje pripraveným, za úspechom stojí obvykle starostlivá príprava. Aj úspech sa dá natrénovať, a urýchli cestu na podnikateľské výslnie.
Situácia sa zlepšuje
Zhruba tretina firiem na Slovensku nesplnila informačnú povinnost. V Českej republike sa jednalo o dve tretiny spoločností.
Starostlivosť znamená príležitosť
Najmenej rizikovým sektorom na podnikanie je zdravotná a sociálna starostlivosť. Najviac riskujú firmy pôsobiace v odbore ťažby a výroby elektriny.
Iný kraj, iný biznis
Japonec si všíma čisté topánky, Arab a Rus značky hodiniek. Aziati preferujú v obchodných vzťahoch odstup, Američania majú radi integráciu. A uprostred toho sme my, čo sa snažíme vyhnúť prešľapu pri obchodnom jednaní.
5 najčastejších chýb v podnikaní
Život biznismena je veľakrát komplikovaný, často však prináša úspech. Začínajúci podnikateľ sa môže jednoducho chytiť do pasce, ktorá ovplyvní budúcnosť jeho firmy. Odhaľte najčastejšie chyby, ktoré začínajúci podnikatelia robia.
Pazúry korupcie
Každá tretia firma na Slovensku sa v posledných dvoch rokoch stretla s hospodárskou kriminalitou.
Obchodné centrá rastú
V prvom polroku tohto roka bolo v štátoch strednej Európy do používania odovzdaných 190 tisíc metrov štvorcových nových plôch v nákupných centrách. Najviac ich bolo v Poľsku.
Investičný potenciál
Objem investícií v strednej Európe dosiahol 3,25 miliardy eur. V tohtoročnom treťom štvrťroku došlo k oživeniu.
Rodinným firmám sa darí
Polovica z rodinných firiem na Slovensku zaznamenala v roku 2012 rast tržieb a takmer štvrtina potvrdila, že ich tržby sa nezmenili, a teda sú stabilné.
Chýbajúce miesto
Problémom európskych maloobchodníkov bude v dohľadnej dobe nedostatok skladov.
Najväčšie slovenské firmy rastú pomalšie
Zastúpenie slovenských spoločností v rebríčku päťsto firiem zoradených podľa tržieb v regióne strednej a východnej Európy sa medziročne znížilo z 31 na 29.
Diaľky lákajú
Záujem slovenských spoločností o daňové raje sa kontinuálne zvyšuje.
Podnikanie si vyžaduje viac etiky
Firmy budú tento rok viac dbať na to, že podnikajú v súlade s etickými princípmi.
Firma musí ísť vpred
Najužitočnejšie inovácie vznikajú v obchodnej sfére. Myslia si to predstavitelia internetovej generácie.