Lomax

Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Najväčší český výrobca garážových brán a tieniacej techniky
História firmy LOMAX siaha až do roku 1992, kedy sme naštartovali našu činnosť v odbore garážovej a tieniacej techniky. V súčasnosti sme najväčším českým výrobcom garážových brán a vyznamným výrobcom predokenných roliet a vonkajších žalúzií. V roku 2017 sme úspešne zaviedli vlastnú výrobu hliníkových vchodových dverí. Našou víziou je byť významnou českou firmou, ktorá sa výrazne odlišuje od konkurencie nielem svojimi výrobkami a službami, ale tiež maximálnou starostlivosťou o zákazníkov a zamestnancov. Predpokladom plnenia vízie je vysoká odbornosť pracovníkov, presná výroba na CNC strojoch s využitím najmodernejšej techniky a renomovaní dodávatelia komponentov spĺňajúci normy a legislatívu EÚ. Naše výrobky vynikajú spoľahlivosťou, precíznym spracovaním a nadštandardnými zárukami.
Vďaka tomu našim zákazníkom pod značkou LOMAX zaručujeme rýchlu výrobu, precíznu montáž a ľahko dostupné náhradné diely. Všetko na mieru. Radi si všetko vyrábame sami, bez dodávateľov niektorých komponentov sa ale nezaobídeme. Dôkladne si vyberáme európské firmy spĺňajúce normy a legislatívu EÚ.
Prečo podnikať s nami?
- JEDNOTKA NA TRHU
- Sme najväčší český výrobca garážových brán
- ZÁRUKA 10 ROKOV
- Sme si istí kvalitou našich výrobkov, a preto poskytujeme dlhoročné záruky
- VÝROBA NA MIERU
- Všetky naše výrobky robíme presne na mieru podľa prianí zákazníkov
- 80 POBOČIEK PO CELEJ ČR A SR
- Nájdete nás tiež v Rakúsku, Švajčiarsku, Nemecku, Slovinsku a Poľsku
- RÝCHLY SERVIS
- Vďaka vlastnej výrobe máme vždy dostupné náhradné diely
- ŠIROKÝ VÝBER PRÍSLUŠENSTVA
- Ponúkame rôzne bezpečnostné prvky a spôsoby ovládania
- ČESKÝ VÝROBOK
- Všetko vyrábame sami a používame kvalitné materiály z krajín EÚ
- SKÚSENOSTI A TRADÍCIE
- 27 rokov na trhu, 153 708 spracovaných zákaziek
Čo očakávame od Partnera:
Zastupovanie značky LOMAX v regióne. Predaj, montáž a servis výrobkov: brány, vonkajšie rolety a žalúzie, vchodové dvere. Prezentácia výrobkov značky LOMAX na showroome s funkčnými vzorkami. Prezentácia akcií a služieb značky LOMAX so zameraním na koncových klientov. Spolupráca na marketingovej propagácii v regióne a budovaní reputácie.
Vlastné pobočky
Brno, Bořetice, Praha, Trutnov (tieto prevádzky vlastníme).
Ostatné regióny vrátane Slovenska a zahraničia sú formou partnerského systému.
Franchisové pobočky
25 na Slovensku, 40 v Českej Republike, 20 v zahraničí (Rakúsko, Nemecko, Švajčiarsko, Slovinsko a Poľsko).
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Poskytnutie kompletného „know how” LOMAX
- Plná regionálna podpora - spolufinancovanie vzoriek polepov a marketingových aktivít
- Partnerský web LOMAX
- Kontakty na koncových klientov
- Technické a obchodné školenie LOMAX v zázemí spoločnosti
- Starostlivosť regionálneho manažéra
- Technická podpora
- Pravidelné akcie
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Nájom vzorkovňa.. cca 1 170 euro/ 3 mesiace
- Zariadenie vzorkovňa.. cca 1 945 euro
- Dodávka príp. vozík.. cca 5 840 euro
- Náradie.. cca 770 euro
- Počítač, telefón, tlačiareň a iné cca 1 170 euro
- Ostatné.. cca 390 euro
CELKOVÁ INVESTÍCIA.. cca 11 825 euro
Základné požiadavky
- Showroom cca 40m2 s výkladom, sociálnym zariadením (WC, umyvadlo)
- Širšie centrum/ mimo centra
- Dobré parkovanie pre dve vozidlá zákazníkov a iné
- Ideálne so skladom cca 25m2 s možnosťou príjazdu kamiónu
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Miroslav Kubík jednatel
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?
Premýšľate o rozbehnutí vlastného podnikania, ale investovať viac ako 40 tisíc eur sa vám nechce? Aj tak si svoj podnikateľský sen môžete splniť – vďaka franšíze.
„Hľadáme ľudí, ktorí majú odvahu sa postaviť na vlastné nohy a majú tužbu budovať svoje podnikanie," hovorí Miroslav Kubík, konateľ spoločnosti Lomax.
Ďalšie rozširovanie siete a dobudovanie novej výrobnej haly. Také sú tohtoročné plány spoločnosti Lomax. Ako sa vysporiadala so súčasnou situáciou?
Na Slovensku chceme otvoriť 10 nových pobočiek. Ponúkame príležitosť ďalším záujemcom o franšízu, hovorí Jan Malysz, obchodný riaditeľ spoločnosti Lomax.

Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Franšízová sieť Dom farieb hľadá franšízantov aj v menších mestách. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?
Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?

„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
„COVID-19 náš biznis ovplyvnil negatívne aj pozitívne. Mali sme zatvorené, ale predávali sme viac ako keby sme mali otvorené," hovorí franšízant siete Dom farieb Ján Maťuga.
Počas prvného štvrtroku zvýšila predajná sieť dverí a zárubní medziročné predaje o 40 %. Jej obrat dosiahol počas januára až marca cca 560 tisíc eur.
„Svoju predajňu Solodoor som otvorila v marci. Potom prišiel koronavírus a vládne opatrenia. Aj napriek tomu sa mi podarilo úspešne rozbehnúť podnikanie," prezrádza franšízantka Linda Andrlová.
Ciele, ktoré sme si dali, sa nám podarilo prekonať, ale už sme pripravení na ďalší rok, prezrádza Tomáš Kania, obchodný manažér franšízovej siete Dom farieb.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.