Otvárame obchod s oblečením pre deti

Úspech aj v menších mestách / Predajňu Coccodrillo je možné otvoriť už v mestách s viac ako 20 tisíc obyvateľmi. Ideálne by sa mali nachádzať na atraktívnych miestach v meste alebo v obchodnom centre.
Streda
12.07.2023
Rodičia malých detí sú veľmi lojálni zákazníci. Ak nájdu značku oblečenia, ktorá im vyhovuje, sú jej verní. Vsádza na to aj franšíza Coccodrillo.
 

Táto pôvodom poľská sieť predajní detského oblečenia má aj naďalej ambície rásť v Česku a navýšiť počet pobočiek. Dôležitým faktorom, vďaka ktorému by sa značke mohlo podariť pripojiť k existujúcim pobočkám ďalšie, je stály záujem o otvorenie obchodov nielen zo strany potenciálnych franšízantov, ale aj obchodných centier, ktoré stoja o to, mať túto značku vo svojom portfóliu.

Jedným z dôvodov, prečo je franšíza Coccodrillo pre podnikateľov zaujímavá, je výška investície, ktorú musí každý franšízant do rozbehnutia svojho nového podnikania vložiť. Pohybuje sa okolo 14 tisíc eur a pokryje plné zariadenie predajne, ktoré následne franšízantovi zostáva. Čo sa týka nákladov na nákup tovaru, ani tam na franšízantov nečaká povinnosť investovať vysoké čiastky. Platí zaň totiž kauciu a následne im je vyplatená provízia za predaj tovaru. Nemajú tak „utopené“ financie v zásobách a preplnené sklady nepredaným tovarom. Ako prezradila franšízová manažérka Coccodrillo Renata Kubáňová, nepredaný tovar od franšízových partnerov centrála po uplynutí sezóny prevezme a zásobis ich novou kolekciou.

Vzťahy so zákazníkmi 

Záujem vedenia spoločnosti Coccodrillo je nájsť uchádzačov o licenciu, ktorí budú chcieť aktívne vo svojom obchode pôsobiť. Jednak to dáva väčší ekonomický zmysel, a tiež je to ideálny spôsob, ako nadviazať kontakt a vzťah so zákazníkmi, ktorí sú alfou a omegou úspešného obchodníka. Franšízant Coccodrillo by tak mal byť ambasádorom značky vo svojom regióne, poznať svojich malých i veľkých zákazníkov, vedieť o nich čo najviac.

O význame spomínanej lojality sa franšízanti Coccodrillo presvedčili najmä v čase covidu, keď predávali aj napriek tomu, že ich obchody zatvorili vládne nariadenia. Mnoho franšízantov sa vtedy rozhodlo využiť to, že mohli vybavovať napríklad telefonické alebo e-mailové objednávky a „predávať“ vopred objednaný tovar tzv. z okienka. A zákazníci to využívali. Veľa z nich však počkalo, až sa im dvere obchodov otvoria a nenakúpili si tovar z e-shopov, ale od „svojich” obchodníkov.


Viac ako 30 rokov skúsenosti / Sieť Coccodrillo špecializujúca sa na predaj značkového oblečenia a doplnkov pre deti a mládež, sa rozvíja od začiatku 90. rokov. Okrem domáceho Poľska a Česka pôsobí aj napríklad na Slovensku, v Rumunsku alebo Bulharsku.

Populárne na fóre