Otvárame obchod s oblečením pre deti
Táto pôvodom poľská sieť predajní detského oblečenia má aj naďalej ambície rásť v Česku a navýšiť počet pobočiek. Dôležitým faktorom, vďaka ktorému by sa značke mohlo podariť pripojiť k existujúcim pobočkám ďalšie, je stály záujem o otvorenie obchodov nielen zo strany potenciálnych franšízantov, ale aj obchodných centier, ktoré stoja o to, mať túto značku vo svojom portfóliu.
Jedným z dôvodov, prečo je franšíza Coccodrillo pre podnikateľov zaujímavá, je výška investície, ktorú musí každý franšízant do rozbehnutia svojho nového podnikania vložiť. Pohybuje sa okolo 14 tisíc eur a pokryje plné zariadenie predajne, ktoré následne franšízantovi zostáva. Čo sa týka nákladov na nákup tovaru, ani tam na franšízantov nečaká povinnosť investovať vysoké čiastky. Platí zaň totiž kauciu a následne im je vyplatená provízia za predaj tovaru. Nemajú tak „utopené“ financie v zásobách a preplnené sklady nepredaným tovarom. Ako prezradila franšízová manažérka Coccodrillo Renata Kubáňová, nepredaný tovar od franšízových partnerov centrála po uplynutí sezóny prevezme a zásobis ich novou kolekciou.
Vzťahy so zákazníkmi
Záujem vedenia spoločnosti Coccodrillo je nájsť uchádzačov o licenciu, ktorí budú chcieť aktívne vo svojom obchode pôsobiť. Jednak to dáva väčší ekonomický zmysel, a tiež je to ideálny spôsob, ako nadviazať kontakt a vzťah so zákazníkmi, ktorí sú alfou a omegou úspešného obchodníka. Franšízant Coccodrillo by tak mal byť ambasádorom značky vo svojom regióne, poznať svojich malých i veľkých zákazníkov, vedieť o nich čo najviac.
O význame spomínanej lojality sa franšízanti Coccodrillo presvedčili najmä v čase covidu, keď predávali aj napriek tomu, že ich obchody zatvorili vládne nariadenia. Mnoho franšízantov sa vtedy rozhodlo využiť to, že mohli vybavovať napríklad telefonické alebo e-mailové objednávky a „predávať“ vopred objednaný tovar tzv. z okienka. A zákazníci to využívali. Veľa z nich však počkalo, až sa im dvere obchodov otvoria a nenakúpili si tovar z e-shopov, ale od „svojich” obchodníkov.

Prečítaj články

Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?
Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.
Zapojení do chodu predajní, takí sú franšízanti siete Coccodrillo. Investorov medzi nimi nenájdete. Ako sa im teraz darí?
Prievidza, Žilina a Poprad. Tri mestá, v ktorých fungujú obchody s oblečením pre deti Coccodrillo. Cieľom siete je ďalší rast.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?