Domáca dobrota v BON BON

V desiatkach obchodoch a nie iba v Česku, ale i v niekoľkých krajinách EU, ponúka pôvodne táborská firma BON BON originálne cukrovinky. Majiteľ značky, spoločnosť Kovandovi s.r.o, tiež do siete hypermarketov dodá ročne 20 ton marcipánu. Celkovo za rok vyprodukuje BON BON okolo 36 ton praliniek výhradne z kvalitnej talianskej čokolády s rôznymi podielmi obsahu špičkového kakaa.
Tento rok BON BON expanduje predovšetkým v susednom Slovensku, kde sa chystá na otvorenie pobočiek v Humennom a Nitre, pred niekoľkými týždňami zahájila prevádzku tiež pralinkáreň v Banskej Bystrici. "Na Slovensku máme v súčasnosti ďalších 3 záujemcov o franšízy," hovorí zakladateľka a majiteľka spoločnosti Petra Kovandová. Franšízový koncept ako taký vraj za celú dobu pôsobenia na trhu meniť nemusela. A to i vďaka ucelenému manuálu pre franšízantov. "Pracujeme ale neustále na obmenách a inovácii ponúkaného sortimentu celej sieti našich obchodov. Snažíme sa vždy aktuálne reagovať na trhu," vysvetľuje svoju dlhodobo úspešnú stratégiu.
Spriaznená duša, ktorá chápe naše podnikanie
Pre nové pobočky má BON BON v Česku vytipované voľné obchodné centrá, ktoré prípadnému franšízantovi pomôže zaistiť. Nájsť medzi nimi je možné mesta ako napríklad Karlove Vary, Olomouc, Most, Pardubice, zatiaľ neobsadené je ale i Florentinum v Prahe. Záujemcovia si môžu vybrať tiež rýchlejšiu a jednoduchšiu variantu. Kovandoví ponúkajú licenciu na predaj v typizovanom obchodnom stánku, ktorého príprava pred zahájením prevádzky trvá asi jeden mesiac. Stojí necelých 320 tisíc korún českých bez DPH.
Napriek tomu je franšízový koncept BON BON v porovnaní s inými úspešnými sieťami skôr nízkonákladový, veľká časť uchádzačov o franšízu skončí jednaním práve pre nedostatok financií. "Že by sa nám hlásil niekto úplne neznalý, sa nám nestáva. Svojho človeka väčšinou poznáme podľa toho, že je to spriaznená duša. Zaujímajú ho síce aj peniaze, predovšetkým ale zdieľa naše hlavné myšlienky, je organizačne schopný, a presvedčený o zmysle nášho podnikania," doplňuje Kovandová.
Prečítaj články

Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?