1. day

Informácie o franchisovém systému
popis franchisového systému
1. day s.r.o. úspešne pôsobí na Slovenskom trhu už od roku 2009.
Predajne 1.day sú miestom, ktoré zákazníka naladí, ktoré mu odporučí niečo na príjemný romantický večer, na divokú párty, alebo aj darček na oslavu.
Prinášame jednoduchý, rýchly a praktický nákup alkoholového tovaru na mieste, kde si prídu na svoje aj skutoční znalci.
Sme overená slovenská značka a kladieme dôraz na kvalitu a inovácie.
Máme vlastný vernostný program 1.DAY KLUB zabezpečujúci pravidelnosť nákupov
Čo ponúkame:
- Dlhodobú spoluprácu, ktorá Vás bude baviť.
- Možnosť rodinného biznisu.
- Podieľanie sa na rozvoji značky.
- Výhodné a zaujímavé nákupné ceny.
- Profesionálny prístup.
Čo potrebujete:
- Ochotu a nadšenie manažovať svoju predajňu.
- Skúsenosti s riadením a motivovaním ľudí.
- Skúsenosti s maloobchodným predajom.
- Vlastný kapitál na bankovú garanciu.
- Absolvovať školenia.
Vlastné pobočky
Viac ako 60 prevádzok po celom Slovensku
Franchisové pobočky
Viac ako 60 prevádzok po celom Slovensku
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Odborný návrh rozloženia predajne
- Výpočet očakávanej návratnosti podľa regionálneho umiestnenia
- Originálny layout FMCG, 5000€ pri zriadení prevádzky v nefinančnej podobe
- Marketing celoslovenský aj regionálny
- Školiaci program SOFT SKILLS
- Pracovné odevy
- Podpora BBE, produktové školenia, B2B podpora priradeným regionálnym inšpektorom
- Garantovaný spätný bonusový systém a mnoho ďalšieho.
Nevyhnutná investícia na začiatku
Celková investícia je od cca. € 50 000 – 80 000 a odvíja sa od veľkosti prevádzky (vybavenie predajne ako regály, vitríny, chladiaci box, vlastná kasa, POS terminál, naskladnenie tovarom a iné).
Základné požiadavky
- Komerčný priestor vo veľkosti min. 60m2 vrátanie zázemia a skladu
- Lokalita s vysokou fluktuáciou obyvateľstva
- Personálne obsadenie na prevádzkovanie jednotky v časovom harmonograme sedem dní v týždni.
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Mgr. Pavol Kuľha - Franchise Manager
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Utorok 22. októbra, deň, ktorý bude v bratislavskom hoteli Crown Plaza patriť franšizingu a výstave "Podnikajte s franchisingom". Aké značky návštevníci uvidia?
Sieť obchodov značky 1.day sa rozrastá. Najnovšie môžete nájsť v Banskej Bystrici a v Zlatých Moravciach. Spolu je ich už 68.

Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
Franšízová sieť Nutriadapt funguje na trhu od minulého decembra. Aký bol pre ňu rok 2020 a čo chystá ďalej?

Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
„Telefonické a online konzultácie sme vnímali ako doplnkovú službu. Uplynulé týždne však potvrdili perspektívu tohto segmentu," hovorí Marta Nosková, konateľka franšízovej siete Nutriadapt.
„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.
„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.
Od decembra pôsobí na trhu franšízový koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Nahradzuje poradne siete Sveta zdravia. Čo sa tým mení?

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.