Pan Kashtan priamo z pece

Do slovenských ulíc chce so svojimi vozíkmi upravenými na pečenie jedlých gaštanov vyraziť značka Pán Gaštan, pôvodom z Ukrajiny. Na svoj rozvoj si zvolila cestu franchisy. „Slovensko sme si pre svoj rozvoj vybrali hlavne pre jeho geografickou blízkosť. Podobný sme aj mentalitou, aj napriek tomu že sme susedia, je neľahké začať spolupracovať a dohromady rozvíjať biznis. Na slovenskom trhu vidíme potenciál zhruba pre 10 predajných miest,“ hovorí Igor Finyak, majiteľ konceptu Pan Kashtan, ktorý do budúcnosti nevylúčil ani vstup na český trh, ktorý má porovnateľný potenciál ako ten slovenský.
Momentálne môžeme franchisovú sieť Pan Kashtan nájsť hlavne na Ukrajine, kde prevádzkuje 12 vlastných a niekoľko franchisových pobočiek. S jeho vozíkmi sa tiež môžeme stretnúť aj na ruskom a poľskom trhu, kam prenikol prostredníctvom franchisových licencií. Celkom tak značka má v spomenutých troch krajinách 14 franchis.
Rozpálená lokomotíva
K tomu, aby Pan Kashtan mohol preniknúť aj na slovenský trh, hľadá master-franchisového partnera. Záujemca o licenciu si musí pripraviť pre prvotné investície 4800 euro bez započítania nákladov na dopravu a clo. Okrem školenia personálu získa franchisant v rámci franchisového balíčka školenie pre sebe aj svojho zamestnanca, prevádzkovú príručku a neustálu marketingovú podporu. Ako výhodu svojho konceptu vidí jeho majiteľ Igor Finyak okrem iného aj fakt, že ponúka záujemcom o podnikanie ľahký štart a aj následnú nenáročnú prevádzku pobočiek.
Každý vozík, ktorý by sme si jednoducho mohli pomýliť s lokomotívou, je zariadený panvicou na pečenie gaštanov, priestorom, vďaka ktorému ostávajú gaštany dlho horúce, a miestom pre skladovanie polotovarov. Každý prevádzkovateľ stánku dostane tiež jednorazové vrecká na pečené gaštany a ďalšie doplnky vrátane špeciálneho oblečenia.
Prečítaj články

Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.