Fruitisimo
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Fruitisimo je najovocnejší bar vo vašom okolí! Česká spoločnosť, pôsobiaca aktuálne v 5 európskych krajinách (ČR, SK, HU, DE, AT). Pod značkou Fruitisimo pripravujeme a predávame výrobky predovšetkým vlastnej produkcie:
- čerstvé ovocné a zeleninové šťavy
- smoothie
- ručne vyrábanú kopčekovú zmrzlinu
- šaláty
- zdravé raňajky a desiate
- s láskou upečené torty
- nájdete u nás tiež kvalitnú, čerstvo pomletú kávu.
Značku Fruitisimo najlepšie vystihuje jej slogan LIVE WHAT YOU LOVE, teda zdravý aktívny životný štýl, zábava, úsmev a vášeň pre to, čo Fruitisimo robí. Počet pobočiek stále rastie, v súčasnej dobe Fruitisimo a jeho franšízoví partneri prevádzkujú viac ako 80 pobočiek v strednej Európe.
Prečo podnikať s Fruitisimo:
- Osvedčené, zdravé a čerstvé produkty, ktorých obľúbenosť, a teda aj dopyt po nich stále rastie
- Zázemie silnej značky s viac ako 20-ročnou históriou a pevnou pozíciou na európskom trhu
- Silná marketingová podpora
- Ekonomický, pokladničný a personálny systém, ktorý významne uľahčí Vaše podnikanie
- Ponúkame projekty v niekoľkých rôznych formátoch predajní (kiosk, jednotka, jednotka s integrovaným sedením, jednotka BistroCafé) – sme schopní efektívne prispôsobiť formát prevádzky potrebám konkrétnej lokality
- Zázemie a podporu skúseného poskytovateľa franchisingu
- Máme aj mobilné riešenie predajne, napr. pre rekreačné a turistické lokality
Vlastné pobočky
29
Naše prevádzky nájdete v Bratislave a Žiline. Detailné informácie o konkrétnych lokalitách nájdete na Fruitisimo.sk v sekcii POBOČKY. Aktuálny pomer vlastných a franšízových prevádzok je 35% vlastných a 65% franšízových.
Franchisové pobočky
55
Aktuálne hľadáme partnerov primárne v Bratislave, Žiline, ale je možné rokovať aj o ďalších regiónoch.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
Pred otvorením prevádzky:
- dôkladné posúdenie ekonomickej rentability lokality/projektu
- úvodné školenia pre prevádzkovateľov
- vypracovanie projektu, komunikácia s úradmi štátnej správy
- personálne školenia (ako vybrať kvalitných zamestnancov)
- odovzdanie prevádzkových a personálnych manuálov
- dodávka technológií od preverených dodávateľov za tendrované ceny
- asistencia s otváraním prevádzky
Po otvorení – priebežne:
- lokálny aj plošný marketing
- hodnotenie výsledkov
- účasť na pravidelných školeniach
- technická, personálna aj prevádzková podpora
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Vstupný/ licenčný poplatok: 6.000 €/
- Istina/kaucia nájomná (vratná) – spravidla vyjadruje hodnotu 3 mesačných nájmov (individuálne podľa lokality)
- Istina/kaucia franšízor (vratná) – spravidla vyjadruje hodnotu 3 mesačných franchisingových poplatkov
- Franchisingový poplatok (franchising fee): fixné či progresívne 6 – 12%, nastavenie a výška je stanovená v rámci konkrétneho projektu
- Marketingový poplatok (marketing fee) 3 %
- Celková investícia do predajne (líši sa podľa typu lokality, stavebnej pripravenosti a požiadaviek prenajímateľa) 50 - 70 tis. €
- Podiel vlastného kapitálu minimálne 30 % (teda vlastné finančné prostriedky, nie prostriedky čerpané z úverov či pôžičiek)
- Dĺžka zmluvy 5 rokov
Základné požiadavky
- nadšenie pre vlastný projekt a podnikanie
- súzvuk so stratégiou a filozofiou konceptu Fruitisimo
- organizačné schopnosti a zručnosti
- ochota učiť sa nové postupy
- dostatočný vlastný kapitál
Predajne Fruitisimo fungujú najlepšie pri splnení nasledujúcich parametrov:
- nákupné a obchodné centrá
- kancelárske komplexy, budovy, zóny
- zdravotnícke zariadenia (nemocnice, polikliniky)
- dopravné uzly
- rekreačné a turistické destinácie (možnosť využitia sezónnej franšízy)
Informácie o franchisorovi
FRUITISIMO GROUP s.r.o.
Bratří Dohalských 149/1, 190 00 Praha 9, Czech Republic
+420 774 300 330
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Michal Příhoda
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
Rok 2020 bude u Fruitisima v znamení expanzie. Nové pobočky otvorí na českom, slovenskom aj maďarskom trhu.
„Profil záujemcov o naše franšízové licencie sa mení, stále častejšie sa hlásia mladí ľudia pod 30 rokov,“ prezradzuje Michal Příhoda, výkonný riaditeľ Fruitisimo Group.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Roark uspeli nad konkurenčnou skupinou vedenou investičnými firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od februára a cena sa vyšplhala na 9,55 miliardy dolárov.
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Na domácom českom trhu je Bageterie Boulevard lídrom v odbore. Svoju sieť chce vďaka franšízam posilniť aj na Slovensku.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.