Čerstvá príležitosť pre podnikanie
Spoločnosť s mnohoročnou tradíciou v gastronómii sa posledných už skoro 15 rokov špecializuje na krabičkové diéty a prekonali počet 30 000 odberateľov. Na Slovensku má Fit Eat zastúpenie v Bratislave, Trenčíne, Piešťanoch, Žiline a Trnave. V Českej republike sa nachádzajú v troch krajoch, Prahe a Brne. Potenciál pre ďalšie vidia vo všetkých krajských mestách. Ich zákazníci sú ľudia, ktorí majú vo všeobecnosti vzťah k zdravému životnému štýlu.
Dávno nejde len o riešenie pre tých, čo chcú chudnúť. Stravovacie programy riešia aj mnoho ďalších stravovacích režimov a štýlov, napríklad vegetariánstvo, low carb, keto diétu a ďalšie. Jedlá zostavujú nutriční terapeuti s ohľadom na moderné poznatky o vyváženej strave.
Franšízová spolupráca je vhodná pre tých, ktorí chcú založiť úplne novú pobočku, ale aj pre gastro prevádzky, ktoré potrebujú posilniť svoje využitie zavedeným produktom.Súčasťou franšízovej spolupráce je aj veľkoobchod, pomocou ktorého franšízor dodáva pobočkám suroviny.
Investícia do novej franšízy je preto závislá od mnohých faktorov, ako napríklad či má franšízant zariadenie a prevádzkareň, alebo či bude so zariadením začínať. Preto vstupný poplatok činí od štyroch až po štyridsať tisíc eur podľa náročnosti. Pokiaľ záujemca o franšízu zatiaľ v odbore nepodniká, na začiatku ho čaká aj zariadenie prevádzky zhruba za 40 až 80 tisíc eur podľa veľkosti.

Prečítaj články

Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Slovinský Franchising.si sa pripojil do siete spravodajských portálov o franchisingu spoločnosti PROFIT system.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?