Extéria market rozširuje franšízovú sieť
Požiarnu ochranu, bezpečnosť práce a rad legislatívnych povinností musí zo zákona plniť každá organizácia aj podnikateľský subjekt. Výnimkou nie sú ani štátne inštitúcie, športové a záujmové kluby a ďalšie. Mnohé z týchto organizácií nemajú vlastných pracovníkov BOZP a nemajú aktuálny prehľad o zmenách. Na Slovensku sú tak tisíce subjektov, ktoré potrebujú zariadiť smernice, školenia a ďalšie náležitosti. Pre franšízovú sieť Extéria Market je to množstvo príležitostí, ktoré sa vyskytujú rovnomerne po celom Slovensku.
Spoločnosť Extéria, ktorá za franšízovým konceptom Extéria Market stojí, vznikla v Česku v roku 2011 a na Slovensku začala podľa zavedeného franšízového modelu pôsobiť o šesť rokov neskôr. Počet pobočiek sa darí navyšovať, aktuálne na mapu pokrytia siete pribudol Trenčín pod vedením Jaroslava Mesarčíka.
Záujemca o podnikanie pod touto značkou by mal mať manažérske a obchodné skúsenosti, dôležitá je tiež znalosť regiónu a miestnych kontaktov. Na začiatku uhradí poplatok za franšízovú spoluprácu a musí počítať s obstaraním vlastnej prevádzky. Zo skúseností franšízora vyplýva, že v priemere do roka sa táto investícia vráti.
Prečítaj články
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria sa nemusia obávať nedostatku práce, majú ju vďaka legislatívnym pravidlám. Na akých klientov sa zameriavajú?
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.
Bezpečnosť práce a hygienické predpisy sa počas uplynulého roka dostali do popredia záujmu. Ťažia z toho aj franšízanti Extéria Market.
Poskytovanie služieb firemným zákazníkom sa zdá byť pre zahraničné značky atraktívne. Kto sa snaží o vstup na trh?
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?