Extéria market rozširuje franšízovú sieť
Požiarnu ochranu, bezpečnosť práce a rad legislatívnych povinností musí zo zákona plniť každá organizácia aj podnikateľský subjekt. Výnimkou nie sú ani štátne inštitúcie, športové a záujmové kluby a ďalšie. Mnohé z týchto organizácií nemajú vlastných pracovníkov BOZP a nemajú aktuálny prehľad o zmenách. Na Slovensku sú tak tisíce subjektov, ktoré potrebujú zariadiť smernice, školenia a ďalšie náležitosti. Pre franšízovú sieť Extéria Market je to množstvo príležitostí, ktoré sa vyskytujú rovnomerne po celom Slovensku.
Spoločnosť Extéria, ktorá za franšízovým konceptom Extéria Market stojí, vznikla v Česku v roku 2011 a na Slovensku začala podľa zavedeného franšízového modelu pôsobiť o šesť rokov neskôr. Počet pobočiek sa darí navyšovať, aktuálne na mapu pokrytia siete pribudol Trenčín pod vedením Jaroslava Mesarčíka.
Záujemca o podnikanie pod touto značkou by mal mať manažérske a obchodné skúsenosti, dôležitá je tiež znalosť regiónu a miestnych kontaktov. Na začiatku uhradí poplatok za franšízovú spoluprácu a musí počítať s obstaraním vlastnej prevádzky. Zo skúseností franšízora vyplýva, že v priemere do roka sa táto investícia vráti.

Prečítaj články

„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Najčítanejšie

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.