Extéria market rozširuje franšízovú sieť
Požiarnu ochranu, bezpečnosť práce a rad legislatívnych povinností musí zo zákona plniť každá organizácia aj podnikateľský subjekt. Výnimkou nie sú ani štátne inštitúcie, športové a záujmové kluby a ďalšie. Mnohé z týchto organizácií nemajú vlastných pracovníkov BOZP a nemajú aktuálny prehľad o zmenách. Na Slovensku sú tak tisíce subjektov, ktoré potrebujú zariadiť smernice, školenia a ďalšie náležitosti. Pre franšízovú sieť Extéria Market je to množstvo príležitostí, ktoré sa vyskytujú rovnomerne po celom Slovensku.
Spoločnosť Extéria, ktorá za franšízovým konceptom Extéria Market stojí, vznikla v Česku v roku 2011 a na Slovensku začala podľa zavedeného franšízového modelu pôsobiť o šesť rokov neskôr. Počet pobočiek sa darí navyšovať, aktuálne na mapu pokrytia siete pribudol Trenčín pod vedením Jaroslava Mesarčíka.
Záujemca o podnikanie pod touto značkou by mal mať manažérske a obchodné skúsenosti, dôležitá je tiež znalosť regiónu a miestnych kontaktov. Na začiatku uhradí poplatok za franšízovú spoluprácu a musí počítať s obstaraním vlastnej prevádzky. Zo skúseností franšízora vyplýva, že v priemere do roka sa táto investícia vráti.

Prečítaj články

Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
V Bruseli sa udeľovali ceny Európskej federácie franšíz. Zo značiek, ktoré mieria na náš trh, získali ocenenie Mail Boxes Etc.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.