Slováci oceňujú kvalitu a štýl
Prečo ste si vybrali pre rozvoj siete práve Slovensko a na základe čoho predpokladáte, že značka dokáže osloviť slovenský trh?
Slovensko predstavuje strategickú príležitosť pre expanziu vďaka zemepisnej blízkosti a dynamickej povahe spotrebiteľov. Slováci sú aktívni a nároční kupujúci, ktorí oceňujú kvalitu a štýl. Naša ponuka sa môže prispôsobiť miestnym preferenciám a franšízant môže ponúkať komplexný sortiment produktov – od oblečenia a doplnkov až po obuv a spodnú bielizeň – veríme, že naša značka môže silne rezonovať so slovenským trhom.
Aké vlastnosti by mal mať master franšízant, aby mohol reprezentovať vašu značku?
Ideálny master franšízant pre našu značku by mal mať hlboké znalosti a porozumenie miestnemu trhu. Tiež by mal mať skúsenosti v oblasti riadenia maloobchodu a značky, a predovšetkým by mal byť zapálený pre módu.
Ponúkate v počiatočnej fáze iba master franšízu, alebo sú možné aj iné formy spolupráce (samostatná pobočka, shop-in-shop)?
Náš primárny cieľ na Slovensku je rozvoj master franšízy, ale sme otvorení aj iným formám spolupráce, vrátane jednotlivých pobočiek a shop-in-shop modelov. Tiež skúmame príležitosti v oblasti elektronického obchodovania, aby sme zaistili flexibilné a komplexné stratégie vstupu na trh.
V čom vidíte výhody vášho franšízového konceptu?
Náš franšízový koncept ponúka niekoľko kľúčových výhod: neexistujú žiadne licenčné poplatky, zmluvy sa podpisujú priamo s nami. Poskytujeme širokú škálu sortimentu vrátane oblečenia, tašiek, doplnkov, obuvi a spodnej bielizne. Táto rozmanitosť umožňuje franšízantom uspokojiť rôzne potreby a preferencie spotrebiteľov a posilní ich konkurencieschopnosť na trhu.
Kde na Slovensku vidíte najväčšiu šancu uspieť s pobočkami?
Úspech možno nájsť v každom meste, dokonca aj v tých s populáciou okolo 10 000. Medzi kľúčové faktory patrí kúpna sila regiónu, jeho demografický profil a vzdialenosť od ostatných obchodov. Dôkladným posúdením týchto faktorov môžeme identifikovať lokality s najvyšším potenciálom úspechu.
Aké novinky v oblasti kolekcií a rozvoja siete chytáte?
V súčasnosti sme nadšení z našej letnej kolekcie Coalition, ktorá dostáva značnú marketingovú podporu. Táto kolekcia stelesňuje naše najnovšie trendy a dizajny, ktoré dokážu zaujať našich zákazníkov čerstvými nápadmi.
Do ktorých krajín plánujete expandovať?
V roku 2024 plánujeme expanziu do Slovinska, Rumunska a Bulharska. Tieto trhy ponúkajú sľubné príležitosti na rast a my chceme priblížiť náš jedinečný štýl a kvalitu našej značky novým spotrebiteľom v týchto regiónoch.
Prečítaj články
,,Esotiq funguje na základe depozitného modelu, takže franšízantom nevznikajú náklady na skladovanie tovaru” – hovorí Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Turecká odevná franšíza so zameraním na milovníkov originálnej mestskej módy má za sebou 30 rokov skúseností. Na Slovensku je otvorenie prvej franšízy výzvou.
Stačí zaistiť priestor s veľkosťou minimálne 50 m2, mať finančné prostriedky na jeho premenu a zariadenie a môžete začať podnikať. Napríklad so spodnou bielizňou.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Stárnutie európskej populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.