Nákupy vo 1.day sú spontánne
Spoločnosť úspešne pôsobí na našom trhu už od roku 2009. Zákazníci už vedia, že tu získajú profesionálnu službu a predávajúci im poradí s výberom správnej fľaše pre ich príležitosť. Okrem toho ich vernosti prispieva klub, ktorý ich odmeňuje výhodami a franšízová sieť tak efektívne pracuje s opakovanými nákupmi. „Na základe prieskumu prostredníctvom klubového systému 1.day vieme, že našimi zákazníkmi sú muži a ženy v pomere 55 % muži a 45 % ženy veku 30+. Náš zákazník rád nakupuje s nadšením a často spontánne, v minulom roku 2023 sme ich obslúžili viac ako 3 milióny,“ približuje svoje podnikanie Mgr. Pavol Kuľha , manažér pre expanziu a franchising.
Počet pobočiek zatiaľ stále rastie, ľudia si totiž domácu párty a oslavy obľúbili a veľa z nich sa po covide do reštaurácií a klubov už nevrátilo. Ročne pribúda 20 predajní a rovnaké plány má franšízor aj pre tento rok. „Nárast obratu nových predajní na 90% kopíruje plánovanú prognózu. V priemere medziročne nové predajne prvé 3 roky rastú 150 % medziročne, nasledujúce roky 20 %,“ hovorí k ekonomike franšízových pobočiek.
Hoci počet predajní prekročil dávno stovku, stále je tu priestor pre nových franšízantov: „Zameriavame sa hlavne na západné a stredné Slovensko, ale reagujeme na každý priestor, ktorý spĺňa predpoklady pre otvorenie novej prevádzky 1.day. Úspešne spolupracujeme s viacerými investormi nových retail parkov, v ktorých sa nám darí otvárať úspešné projekty väčších formátov,“ vysvetľuje Pavol Kulha. Pre záujemcov o spoluprácu je určite veľmi významnou otázkou počiatočného rozhodovania rentabilita. Celková investícia je od cca. € 65 000 – 100 000 a odvíja sa od veľkosti prevádzky, jej pripravenosti vrátane zariadenia a množstva tovaru. „Návratnosť každého projektu počítame na 3 roky, úspešnosť každého projektu odzrkadľuje prácu a prístup franšízanta,“ upozorňuje Pavol Kuľha .

Prečítaj články

Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Utorok 22. októbra, deň, ktorý bude v bratislavskom hoteli Crown Plaza patriť franšizingu a výstave "Podnikajte s franchisingom". Aké značky návštevníci uvidia?
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.