Dostupnejšie licencie pre franšízantov
Posledných niekoľko rokov bolo z hľadiska globálnej expanzie IT akadémie Coders Lab veľmi sľubných. Po úspešnom začatí franšízovej činnosti v krajinách, ako je Rumunsko a Rakúsko, teraz tento bootcamp so sídlom v Poľsku mieri do Kosova. Nové partnerstvo umožní obyvateľom Kosova rozšíriť svoje digitálne zručnosti vďaka odbornému školeniu v oblasti front-end a back-end programovania a testovania softvéru.
Na expanziu do juhovýchodnej Európy chce vedenie konceptu nadviazať ďalším medzinárodným rozvojom. Medzi štáty, ktoré značku aktuálne zaujímajú, patria aj Česká republika a Slovensko. Tunajším záujemcom o master-franšízu sa navyše aktuálne ponúka možnosť zaplatiť nižší master-franšízový poplatok za licencie. Ten franšízor znížil z 20-tisíc eur na 10-tisíc eur za každú z krajín. Ak sa však na trhu nájde uchádzač, ktorý by mal záujem o master-licenciu pre obe krajiny naraz, zaplatí za nich celkovo 15-tisíc eur.
„Celková investícia do master-franšízy Coders Lab si vyžiada približne 50 tisíc eur. Z tejto sumy 10 tisíc eur pokrýva jednorazový počiatočný franšízový poplatok. Väčšina zostávajúcej čiastky sa použije na pokrytie prevádzkových nákladov, najmä na marketing a mzdy,“ vysvetľuje Grzegorz Morawski, franšízový manažér Coders Lab. Franšízor Coder Lab poskytuje kompletné know-how a nástroje potrebné na otvorenie a rozvoj IT akadémie. Franšízista je zodpovedný za marketing, predaj a organizáciu kurzov. Coders Lab poskytuje neustále aktualizované výukové materiály, čím zaisťuje, že sa jej partneri môžu sústrediť výhradne na svoju obchodnú činnosť.
Podnikanie pod hlavičkou Coders Lab je veľkou príležitosťou pre existujúce spoločnosti, ktoré už prevádzkujú vzdelávacie alebo akékoľvek iné podnikanie, vďaka čomu môže dochádzať k synergii. Dobrým príkladom môže byť školiaca firma, ktorá by rada do svojho portfólia rada pridala kurzy kódovania. Podobný prípad je napr. spoločnosť zaoberajúca sa vývojom softvéru, ktorá by rada diverzifikovala svoje služby poskytovaním IT vzdelávania.

Prečítaj články

„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.