5 rokov na trhu / Príbeh značky Extéria sa začal písať v roku 2011 v Ostrave, kde bola otvorená historicky prvá prevádzka. Postupne si na lokálnom trhu vydobyla svoje postavenie a v roku 2017 vstúpila na náš trh s franšízou.
Nedeľa
30.10.2022
Franšízanti Extéria sa nemusia obávať nedostatku práce, majú ju vďaka legislatívnym pravidlám. Na akých klientov sa zameriavajú?
 

Bezpečnosť práce a požiarna ochrana – témy, ktoré musí na Slovensku podľa zákona riešiť každý podnikateľ aj úrad. Franšízový koncept Extéria, ktorý na našom trhu pôsobí od roku 2017, sa zameriava práve na ne. S cieľom sprostredkovať komplexné služby súvisiace s poradenstvom ohľadom BOZP a PO rozširuje svoju sieť po celom Slovensku prostredníctvom franšízantov. Ponúka im príležitosť stať sa súčasťou konceptu, ktorý má ohľadom ďalšej expanzie veľké ambície, a to aj medzinárodné. V roku 2023 plánuje vstúpiť na poľský trh.

Pre úspech akéhokoľvek podnikania je kľúčové poznať svojich klientov, vedieť, aká je naša cieľová skupina. Franšízanti Extéria môžu ťažiť z toho, že v ich prípade ide o naozaj širokú škálu potenciálnych klientov. Časť klientov je tvorená drobnými živnostníkmi, ktorí podnikajú sami na seba. Môže sa tiež časom stať, že klient, ktorý začínal ako drobný živnostník, začne naberať zamestnancov a rovnako ako akúkoľvek ďalšiu zmenu, aj túto treba v dokumentácii BOZP a PO premietnuť. Faktom totiž je, že viesť BOZP a PO agendu má každý podnikateľ, či už sa jedná o právnickú alebo fyzickú osobu, so zamestnancami alebo bez nich.

Ďalší segment klientov tvoria malé aj stredné firmy, ktoré väčšinou majú do 100 zamestnancov. Títo klienti môžu byť z rôznych odvetví – administratíva, výroba, služby, lekárstvo, stavebníctvo, obchodné reťazce, telekomunikácie, doprava, skladovanie alebo IT. Špecifickým zákazníkom sú štátne a súkromné ​​inštitúcie – či už ide o materské alebo základné školy, štátne a príspevkové organizácie, divadlá, obecné domy, mestské a všeobecné úrady.

Financie a skúsenosti

Franšízová licencia Extéria Market vyjde budúceho franšízanta 10 tisíc eur. Uchádzač o ňu by mal mať okrem potrebných finančných prostriedkov obchodného ducha a tiež byť odhodlaný budovať vlastné podnikanie v regióne, na ktorý získa exkluzivitu. Pre rozbehnutie podnikania pod hlavičkou Extéria, ktorá okrem Slovenska pôsobí aj v susednom Česku, nemusíte mať skúsenosti z odboru a ani s podnikaním. Biznis s touto franšízou môže odštartovať zabehnutý podnikateľ, ale aj úplný začiatočník s nulovými podnikateľskými vedomosťami.

Všetky informácie a know-how nielen z odboru BOZP a PO, ale aj z podnikania, si budúci franšízoví partneri osvoja v rámci komplexného školenia organizovaného franšízorom. V rámci spolupráce získajú franšízanti možnosť využívať právne zázemie, vzory zmlúv, detailné pracovné postupy alebo napríklad podrobný grafický manuál, webové stránky a originálny informačný systém.


Podnikanie s budúcnosťou / Návratnosť investície do franšízy Extéria Market môže byť veľmi rýchla. Dobre vedená pobočka podľa vedenia konceptu dosahuje návratnosť už rok po otvorení.

Populárne na fóre