Záujem o licencie a služby DietaFit stále rastie
Príkladom v tomto ohľade je pôvodom český franšízový koncept DietaFit, ktorý sa špecializuje na poskytovanie služieb systémového stravovania zamerané na zdravý životný štýl. Už na jeseň minulého roka hovoril majiteľ siete Robert Šefraný o tom, že rastie záujem zo strany uchádzačov o franšízové licencie. To stále trvá, a tak majiteľ značky vedie hneď niekoľko jednaní so záujemcami o franšízu. Časť z nich sa rekrutuje zo súčasných podnikateľov v odbore gastronómie, ktorí vo franšíze DietaFit vidia príležitosť, ako svoju reštauráciu zasiahnutú súčasnou krízou premeniť na fungujúce podnikanie.
Rovnako ako záujem potenciálnych franšízantov rastie aj dopyt po jedle v krabičkách DietaFit. „Zmena životného štýlu a tiež dôsledky pandémie nám prináša stále nových zákazníkov, ktorým dokážeme ponúknuť a zaistiť ucelený stravovací program nutrične vyváženého stravovania so zameraním na redukciu váhy, ozdravenie organizmu a dnes dôležitú imunitu,“ hovorí Robert Šefraný s tým, že záujem o produkty tejto značky prichádzajú z krajských miest aj odľahlejších oblastí. Najväčší dopyt ide z Bratislavy.
Využiť potenciál
Práve zmena v gastronomickom odvetví, ktorú pandémia priniesla, je podľa Šefraného pre koncept DietaFit príležitosťou ďalej rásť. Zvýšený dopyt po rozvozoch jedla, zmena stravovacích návykov a nové možnosti pracovných režimov tomu nahrávajú. Práve teraz je podľa neho pre majiteľov gastroprevádzok tá správna doba premýšľať o zmene konceptu.
Skúsenosti z odboru nie sú pre uchádzača o franšízu Dietafit podmienkou. Všetko potrebné sa budúci franšízant dozvie v rámci školení, ktoré absolvuje pred spustením vlastnej prevádzky. „Kvalitné a seriózne odovdzanie know-how je pre nás prioritou. Tiež výber správneho franšízového partnera pre novú pobočku. Veľký dôraz kladieme na zaškolenie odbornej kuchárskej práce. Práca s modernými technológiami zabezpečuje kvalitu najvyššej úrovne našich nutrične vyvážených jedál,“ vysvetľuje Robert Šefraný.
Cena franšízovej licencie sa odvíja od veľkosti regiónu, ktorý bude franšízant v rámci uzatvorenej zmluvy obsluhovať, a pohybuje sa od 2 do 10 tisíc eur. Ak má záujemca o franšízu k dispozícii už fungujúce priestory pre gastro prevádzku, musí počítať s jeho dozariadením. V prípade, že chce franšízant prevziať úplne novú výrobňu na kľúč, investícia bude okolo 40 tisíc eur. Návratnosť investície sa pohybuje v horizonte jedného roka až dvoch rokov.
Prečítaj články
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Stárnutie európskej populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.