Podnikanie so zákonom za chrbtom
Poskytovať služby v oblasti, ktorú musí podľa zákona riešiť každá firma, je u podnikateľov logicky populárne. Práve takúto možnosť im ponúka franšíza Extéria Market, ktorej franšízanti poskytujú svoji klientom služby týkajúce sa bezpečnosti práce a požiarnej ochrany. Príležitosťou pre ich úspešné podnikanie je aj fakt, že v dnešnej dobe na trhu funguje veľa firiem, ktoré si nemôžu dovoliť zamestnávať špecialistu na túto oblasť. A preto vyhľadávajú servis externých dodávateľov.
Počas uplynulých 12 mesiacov sa sieti na slovenskom trhu podarilo otvoriť 7 franšízových pobočiek a rokuje s ďalšími záujemcami o licencie. A kto sa môže stať ich držiteľom? „Franšíza Extéria Market je vhodná predovšetkým pre osoby s obchodným duchom, záujmom a odhodlaním budovať svoju firmu vo svojom meste. Vítané sú skúsenosti s obchodným jednaním. Veľkou výhodou konceptu je, že franšízanti nemusia budovať veľké prevádzky ani sklady, všetko ich naučíme a podporujeme ich počas celej doby podnikania,“ hovorí riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku Aleš Krčmař s tým, že pre prevádzkovanie franšízy stačí obchodné miesto na frekventovanej ulici s dvoma miestnosťami.
Investícia do založenia obchodného miesta Extéria Market je vďaka tomu pomerne nízka, keďže franšízová licencia Extéria Market vrátane prevádzkovej príručky (manuálu) stojí 10 tisíc eur. Návratnosť investície môže byť tiež veľmi rýchla. Dobre vedená pobočka podľa Aleša Krčmařa dosahuje priemerný mesačný obrat vo výške 25 až 30 tisíc eur.
Nie je žiadnym tajomstvom, že franšízový koncept Extéria Market expanduje za hranice Českej a Slovenskej republiky, a hľadá master-franšízantov v ďalších európskych aj mimoeurópskych krajinách. „V priebehu minulého roka sme sa úspešne prezentovali na medzinárodných franšízových výstavách v Budapešti, Viedni, Londýne, Frankfurte aj v New Yorku, kde ako aj na ostatných výstavách bol Extéria Market vždy jedinou českou vystavujúcou franšízou,“ prezradzuje Aleš Krčmař s tým, že o podnikanie v tomto odbore bol medzi účastníkmi neobvyklý záujem, z čoho vzišlo veľa záujemcov o master licencie, s ktorými budú prebiehať ďalšie jednania. Záujemcovia videli v koncepte Extéria Market podľa Krčmařa veľkú príležitosť, predovšetkým vďaka tomu, že to je jediná franšíza na bezpečnosť práce a požiarnu ochranu v EU, a pritom podniky v Česku a na Slovensku ale aj v ostatných krajinách, musia túto problematiku plniť.

Prečítaj články

TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?