Bratislava predstaví nové trendy
Už len pár dní zostáva do začiatku 3. ročníka medzinárodnej výstavy "Podnikajte s franchisingom", ktorého hlavným cieľom je zvýšiť povedomie o franšízovom podnikaní, predstaviť ho ako efektívny spôsob expanzie firiem a zoznámiť návštevníkov s aktuálnou ponukou franšízových konceptov, ktoré hľadajú nielen na Slovensku franšízantov pre svoj ďalší rozvoj. Na jednom mieste tak vzniká platforma medzi záujemcami o franšízove licencie a spoločnosťami, ktorí práve vďaka franšízovým partnerom expandujú.
Zoznam vystavovateľov z rad franšíz je pestrý. Zastúpená je tu celá rada odborov. Vybrať si tak môžu záujemcovia o podnikanie napríklad v oblasti gastronómie, maloobchodu, B2B alebo realít. Účasť na akcii vám umožní stretnúť sa tvárou v tvár so zástupcami takých značiek ako napríklad sú 1.Day, Triumph, Naturhouse, TAB Board, Dom farieb alebo Subway, ktoré poznáte aj z Katalógu franšíz portálu Franchising.sk, ktorý je mediálnym partnerom celej akcie.
Súčasťou výstavy je aj sprievodný program, ktorý sa zameriava nielen na všeobecné informácie o franšízovom spôsobe podnikania, ale hlavne na skúsenosti z praxe. O tie sa podelí celá rada rečníkov, ktorí zasadnú v panelových diskusiách. Zvería sa napríklad s tým, aké ťažké je vybudovať vlastný franšízový koncept, alebo, ako priviesť úplne novú franšízovú sieť na trh a rozvíjať ju na ňom. Zaujímavé bude iste aj zamyslenie nad tým, do akej miery je franchising podnikaním budúcnosti.
Vstup na výstavu "Podnikajte s franchisingom" je po predchádzajúcej registrácii ZADARMO. Organizátorom výstavy je Slovenská franchisingová asociácia.

Prečítaj články

„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?