Bratislava predstaví nové trendy
Už len pár dní zostáva do začiatku 3. ročníka medzinárodnej výstavy "Podnikajte s franchisingom", ktorého hlavným cieľom je zvýšiť povedomie o franšízovom podnikaní, predstaviť ho ako efektívny spôsob expanzie firiem a zoznámiť návštevníkov s aktuálnou ponukou franšízových konceptov, ktoré hľadajú nielen na Slovensku franšízantov pre svoj ďalší rozvoj. Na jednom mieste tak vzniká platforma medzi záujemcami o franšízove licencie a spoločnosťami, ktorí práve vďaka franšízovým partnerom expandujú.
Zoznam vystavovateľov z rad franšíz je pestrý. Zastúpená je tu celá rada odborov. Vybrať si tak môžu záujemcovia o podnikanie napríklad v oblasti gastronómie, maloobchodu, B2B alebo realít. Účasť na akcii vám umožní stretnúť sa tvárou v tvár so zástupcami takých značiek ako napríklad sú 1.Day, Triumph, Naturhouse, TAB Board, Dom farieb alebo Subway, ktoré poznáte aj z Katalógu franšíz portálu Franchising.sk, ktorý je mediálnym partnerom celej akcie.
Súčasťou výstavy je aj sprievodný program, ktorý sa zameriava nielen na všeobecné informácie o franšízovom spôsobe podnikania, ale hlavne na skúsenosti z praxe. O tie sa podelí celá rada rečníkov, ktorí zasadnú v panelových diskusiách. Zvería sa napríklad s tým, aké ťažké je vybudovať vlastný franšízový koncept, alebo, ako priviesť úplne novú franšízovú sieť na trh a rozvíjať ju na ňom. Zaujímavé bude iste aj zamyslenie nad tým, do akej miery je franchising podnikaním budúcnosti.
Vstup na výstavu "Podnikajte s franchisingom" je po predchádzajúcej registrácii ZADARMO. Organizátorom výstavy je Slovenská franchisingová asociácia.
Prečítaj články
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Franchising umožňuje rýchly a intenzívny rozvoj siete odbytu produktov a služieb.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?