Bratislava predstaví nové trendy
Už len pár dní zostáva do začiatku 3. ročníka medzinárodnej výstavy "Podnikajte s franchisingom", ktorého hlavným cieľom je zvýšiť povedomie o franšízovom podnikaní, predstaviť ho ako efektívny spôsob expanzie firiem a zoznámiť návštevníkov s aktuálnou ponukou franšízových konceptov, ktoré hľadajú nielen na Slovensku franšízantov pre svoj ďalší rozvoj. Na jednom mieste tak vzniká platforma medzi záujemcami o franšízove licencie a spoločnosťami, ktorí práve vďaka franšízovým partnerom expandujú.
Zoznam vystavovateľov z rad franšíz je pestrý. Zastúpená je tu celá rada odborov. Vybrať si tak môžu záujemcovia o podnikanie napríklad v oblasti gastronómie, maloobchodu, B2B alebo realít. Účasť na akcii vám umožní stretnúť sa tvárou v tvár so zástupcami takých značiek ako napríklad sú 1.Day, Triumph, Naturhouse, TAB Board, Dom farieb alebo Subway, ktoré poznáte aj z Katalógu franšíz portálu Franchising.sk, ktorý je mediálnym partnerom celej akcie.
Súčasťou výstavy je aj sprievodný program, ktorý sa zameriava nielen na všeobecné informácie o franšízovom spôsobe podnikania, ale hlavne na skúsenosti z praxe. O tie sa podelí celá rada rečníkov, ktorí zasadnú v panelových diskusiách. Zvería sa napríklad s tým, aké ťažké je vybudovať vlastný franšízový koncept, alebo, ako priviesť úplne novú franšízovú sieť na trh a rozvíjať ju na ňom. Zaujímavé bude iste aj zamyslenie nad tým, do akej miery je franchising podnikaním budúcnosti.
Vstup na výstavu "Podnikajte s franchisingom" je po predchádzajúcej registrácii ZADARMO. Organizátorom výstavy je Slovenská franchisingová asociácia.

Prečítaj články

TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Slovinský Franchising.si sa pripojil do siete spravodajských portálov o franchisingu spoločnosti PROFIT system.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?