Bratislava predstaví nové trendy
Už len pár dní zostáva do začiatku 3. ročníka medzinárodnej výstavy "Podnikajte s franchisingom", ktorého hlavným cieľom je zvýšiť povedomie o franšízovom podnikaní, predstaviť ho ako efektívny spôsob expanzie firiem a zoznámiť návštevníkov s aktuálnou ponukou franšízových konceptov, ktoré hľadajú nielen na Slovensku franšízantov pre svoj ďalší rozvoj. Na jednom mieste tak vzniká platforma medzi záujemcami o franšízove licencie a spoločnosťami, ktorí práve vďaka franšízovým partnerom expandujú.
Zoznam vystavovateľov z rad franšíz je pestrý. Zastúpená je tu celá rada odborov. Vybrať si tak môžu záujemcovia o podnikanie napríklad v oblasti gastronómie, maloobchodu, B2B alebo realít. Účasť na akcii vám umožní stretnúť sa tvárou v tvár so zástupcami takých značiek ako napríklad sú 1.Day, Triumph, Naturhouse, TAB Board, Dom farieb alebo Subway, ktoré poznáte aj z Katalógu franšíz portálu Franchising.sk, ktorý je mediálnym partnerom celej akcie.
Súčasťou výstavy je aj sprievodný program, ktorý sa zameriava nielen na všeobecné informácie o franšízovom spôsobe podnikania, ale hlavne na skúsenosti z praxe. O tie sa podelí celá rada rečníkov, ktorí zasadnú v panelových diskusiách. Zvería sa napríklad s tým, aké ťažké je vybudovať vlastný franšízový koncept, alebo, ako priviesť úplne novú franšízovú sieť na trh a rozvíjať ju na ňom. Zaujímavé bude iste aj zamyslenie nad tým, do akej miery je franchising podnikaním budúcnosti.
Vstup na výstavu "Podnikajte s franchisingom" je po predchádzajúcej registrácii ZADARMO. Organizátorom výstavy je Slovenská franchisingová asociácia.

Prečítaj články

„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Najčítanejšie

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.