Franšíza pre zdravý život
Spoločnosť Vita Royal pôsobí na trhu s konceptom Vitabox už od roku 2011, prevádzkuje tu 11 vlastných pobočiek a takmer dvadsať franšízových, pričom naďalej má na Slovensku voľné lokality pre prípadných franšízantov. „Hlavnú úlohu v koncepte nehrá samotné doručovanie jedla až ku klientom, podstatný je obsah krabičiek: výber potravín, ich kombinácia, zdravá úprava, množstvo a radenie v časových cykloch a v rámci jednotlivých stravovacích programoch,“ vysvetľuje zakladateľ spoločnosti Vita Royal David Raškov. „To je to, čo naši klienti oceňujú najviac, koncept zdravého stravovania, recepty zostavené pod dohľadom odborníka, certifikovaného výživového poradcu, kvalitne spracované a vhodne skombinované potraviny. Pohodlné dodanie, viditeľná starostlivosť o klientov a pestrá ponuka v menu sú príjemným štandardom, ktorý konceptu dodáva štýl a atmosféru rodinného podnikania. “
Vzhľadom na úspešnosť podnikateľského projektu Vitabox rozhodlo vedení firmy rozšíriť pôsobenie do susedných krajín – do Rakúska a Českej republiky, a to formou General Partnera. V centre pozornosti však stále stojí Slovensko, kde sa stále ponúka príležitosť pre záujemcu o podnikanie pod touto značkou. Ide napríklad o Trenčín, Nitru, Považskú Bystricu a Zvolen. Franšízantom tu koncept ponúka už overený produkt so zavedeným systémom a na mieru vyvinutým administratívnym softvérom vrátane online objednávok.
Tiež je franšízovým partnerom k dispozícii poradenstvo pri úvodnom rozbehnutí podnikania, priebežná podpora, školenia či poskytnutie kvalitných receptúr a služieb výživového poradcu. Súčasťou podpory sú tiež technologické postupy, výber surovín a dodávateľov v danom regióne. „To, čo nás odlišuje od konkurencie, je nie iba výber kvalitných regionálnych potravín a ich čerstvosť, spracovanie a príprava jedál, ktoré chutia, ale tiež to, že ide o kompletné denné menu s možnosťou výberu z nastavených, kaloricky vyvážených Vitabox programov,“ upresňuje Raškov.
Vlastný štýl vítaný
Záujemcovia o franšízu však musia počítať tiež so špecifickými požiadavky a základnými investíciami, ktoré sa očakávajú. Patrí medzi ne prirodzený záujem, ambície, stotožnenie sa s projektom zdravého stravovania, vyučenie v odbore alebo vlastníctvo či prevádzkovanie už fungujúcej reštaurácie. Cena za licenciu závisí na konkrétnej lokalite, pričom franšízant môže s jej návratnosťou počítať približne do jedného roka.
Svoju úlohu hrá tiež zariadenie, ktoré má záujemca o licenciu k dispozícii. Investovať je totiž potrebné do profesionálnej kuchyne. Nezáleží však na tom, či je jeho vlastná, alebo prenajatá. Vlastný štýl si franšízant vytvára pri svojom rozvoji, výbere pracovného týmu, kvality výsledného produktu, za ktorý je plne zodpovedný, poskytovaného servisu i prípadnej spätnej väzby a komunikácie s verejnosťou.
Prečítaj články
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Franšízová sieť s jazykovými kurzami Zaraz v posledných rokoch rastie v zisku až o 70 %. Dve prosperujúce pobočky vedie Eva Králová, ktorá nám prezradila, prečo by svoju prácu nemenila.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?