Nová franšíza Ship Center mieri na Slovensko
Pre zákazníka je vždy jednoduchšie a zaujímavejšie nájsť najvhodnejšie a dostupné služby pod jednou strechou, ako obiehať a vyhľadávať jednotlivé miesta s požadovaným servisom. Na tomto princípe je postavená filozofia poľskej spoločnosti Ship Center. „Zariaď si a zorganizuj si všetko na jednom mieste“, to je slogan, ktorý sa premieta do našej činnosti a ktorým sa riadime už od vzniku našej prvej prevádzky (centrály) v Katoviciach v roku 2013“, potvrdzuje a zároveň tak upozorňuje na hlavnú prednosť Kamil Janowski, majiteľ franšízového konceptu. Prevádzky Ship Center ponúkajú zákazníkom služby centrálneho zásielkového depa pre väčšinu známych zásielkových spoločností spolu s ďalšími doplnkovými polygrafickými službami pre firmy aj jednotlivcov.
Franšízy po celom Poľsku
Ship Center v súčasnosti tvorí sieť s viac ako 60 zásielkovými a servisnými prevádzkami v rámci celého Poľska, fungujúcimi na franšízovom základe. „A čo nás charakterizuje? Konkurencieschopnosť, moderný prístup v oblasti poskytovania prepravných a zásielkových služieb, pričom sme základným bodom pre veľké kuriérske a špedičné spoločnosti ako napr. UPS, DHL, TNT, DHL, GLS, Rabe; ďalej tiež zaujímavá ponuka polygrafie vrátane veľkoformátovej tlače či inovatívnej 3D tlače, výroba pečiatok aj podpora marketingových stratégií v podobe reklamných služieb,“ upresňuje Kamil Janowski.
Jednou krajinou to nekončí
Podnikateľský franšízový systém Ship Center sa už na domácom trhu osvedčil a spoločnosť sa úspešne rozvíja. Logickým pokračovaním je preto ďalšia expanzia; materské Poľsko má doplniť pobočkami s master-franšízovou licenciou na Slovensku, v Českej republike, Litve a Maďarsku a stať sa tak medzinárodnou sieťou poskytujúcou komplexné služby. „Naším zámerom je s master-partnerom vytvoriť siete centier, ponúkajúce naše služby tzv. pod jednou strechou v spolupráci s významnými kuriérskymi a tlačiarenskými spoločnosťami v Európe,“ doplňuje ciele zakladateľ spoločnosti.
Väčšia zodpovednosť - väčší zisk
Chcete sa stať master-franšízantom? Teda podnikateľom, ktorý má väčšiu zodpovednosť, ale zároveň by pod neho patrili všetky lokálne franšízy? Táto ponuka je aktuálna. Pre získanie master-licencie je potrebné počítať s investíciou 20 000 EUR netto, ďalej s obchodnou kanceláriou v meste s počtom obyvateľov vyšším ako tri tisíc, skladom, nákladmi na bežnú prevádzku, PC a technickým a výrobným zariadením. Prvých šesť mesiacov neplatíte franšízorovi žiadne priebežné poplatky, až po uplynutí tejto doby sú stanovené na 500 EUR.

Prečítaj články

„Medziročne nám dopyt po sťahovaní, vyprataní a upratovaní rastie o 50 %,“ hovorí Bc. Radek Straka, riaditeľ franšízovej siete Extra Services.
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.