Nová franšíza Ship Center mieri na Slovensko
Pre zákazníka je vždy jednoduchšie a zaujímavejšie nájsť najvhodnejšie a dostupné služby pod jednou strechou, ako obiehať a vyhľadávať jednotlivé miesta s požadovaným servisom. Na tomto princípe je postavená filozofia poľskej spoločnosti Ship Center. „Zariaď si a zorganizuj si všetko na jednom mieste“, to je slogan, ktorý sa premieta do našej činnosti a ktorým sa riadime už od vzniku našej prvej prevádzky (centrály) v Katoviciach v roku 2013“, potvrdzuje a zároveň tak upozorňuje na hlavnú prednosť Kamil Janowski, majiteľ franšízového konceptu. Prevádzky Ship Center ponúkajú zákazníkom služby centrálneho zásielkového depa pre väčšinu známych zásielkových spoločností spolu s ďalšími doplnkovými polygrafickými službami pre firmy aj jednotlivcov.
Franšízy po celom Poľsku
Ship Center v súčasnosti tvorí sieť s viac ako 60 zásielkovými a servisnými prevádzkami v rámci celého Poľska, fungujúcimi na franšízovom základe. „A čo nás charakterizuje? Konkurencieschopnosť, moderný prístup v oblasti poskytovania prepravných a zásielkových služieb, pričom sme základným bodom pre veľké kuriérske a špedičné spoločnosti ako napr. UPS, DHL, TNT, DHL, GLS, Rabe; ďalej tiež zaujímavá ponuka polygrafie vrátane veľkoformátovej tlače či inovatívnej 3D tlače, výroba pečiatok aj podpora marketingových stratégií v podobe reklamných služieb,“ upresňuje Kamil Janowski.
Jednou krajinou to nekončí
Podnikateľský franšízový systém Ship Center sa už na domácom trhu osvedčil a spoločnosť sa úspešne rozvíja. Logickým pokračovaním je preto ďalšia expanzia; materské Poľsko má doplniť pobočkami s master-franšízovou licenciou na Slovensku, v Českej republike, Litve a Maďarsku a stať sa tak medzinárodnou sieťou poskytujúcou komplexné služby. „Naším zámerom je s master-partnerom vytvoriť siete centier, ponúkajúce naše služby tzv. pod jednou strechou v spolupráci s významnými kuriérskymi a tlačiarenskými spoločnosťami v Európe,“ doplňuje ciele zakladateľ spoločnosti.
Väčšia zodpovednosť - väčší zisk
Chcete sa stať master-franšízantom? Teda podnikateľom, ktorý má väčšiu zodpovednosť, ale zároveň by pod neho patrili všetky lokálne franšízy? Táto ponuka je aktuálna. Pre získanie master-licencie je potrebné počítať s investíciou 20 000 EUR netto, ďalej s obchodnou kanceláriou v meste s počtom obyvateľov vyšším ako tri tisíc, skladom, nákladmi na bežnú prevádzku, PC a technickým a výrobným zariadením. Prvých šesť mesiacov neplatíte franšízorovi žiadne priebežné poplatky, až po uplynutí tejto doby sú stanovené na 500 EUR.

Prečítaj články

„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?