Jednoducho, rýchlo, prakticky
Jednoduchý, rýchly a praktický nákup alkoholických nápojov je doménou slovenskej franšízovej značky 1.day, ktorý pôsobí na trhu od roku 2009. Zakladatelia predajnej siete sa snažia od začiatku svojho podnikanie dbať na kvalitu ponúkaného tovaru a inovácie predajných stratégií i sortimentu. Vo svojej franšízovej sieti 1.day momentálne zjednocuje 60 predajných miest, a neustále sa rozrastá. Práve teraz hľadá 1. day na Slovensku nových franšízantov, ktorým ponúka dlhodobú spoluprácu, možnosť riadiť rodinný biznis, podieľať sa na rozvoji značky, možnosť využívať nákup tovarov za priaznivé ceny aj profesionálny prístup pri vzájomnej spolupráci.
Potenciálnemu franšízantov franšízovej siete 1.day by nemalo chýbať nadšenie a ochota riadiť vlastnú predajňu, mal by mať skúsenosti s riadením a motivovaním vlastného tímu, skúsenosti s maloobchodným predajom, vlastný kapitál a bankovú garanciu, a musí pred zahájením prevádzky franšízy absolvovať vstupné školenie. K otvoreniu novej predajne vedie podľa vedenia siete 8 základných krokov: vyhľadanie vhodnej lokality, tvorba návrhu dizajnu a vizualizácia predajne, výstavba predajne na kľúč, nábor a úvodné zaškolenie personálu, zabezpečenie kompletného sofwarového zariadenia predajne, tvorba prvej objednávky tovaru, dodávka tovaru na predajňu a nastavenie vhodnej marketingovej podpory.
Zárobok až 70 tisíc eur ročne
Všetky tieto kroky franšízant nemusí absolvovať sám, centrála je mu vždy k dispozícii a je mu ochotná a schopná vo všetkých smeroch pomôcť, a zjednodušiť tak podnikateľské začiatky. Celková investícia sa počíta obvykle od asi 50 tisíc eur v závislosti na veľkosti predajne. Táto hodnota obsahuje tiež náklady na zariadenie a naskladnenie tovaru. Priestory pre novú predajňu musia mať minimálne 60 m2 vrátane zázemia a skladu. Obchod musí ležať v lokalite s vysokou fluktuáciou obyvateľov. Personál musí byť schopný zaistiť obsadenie pracovných miest pri plnej prevádzke v časovom harmonograme sedem dní v týždni, teda vrátane víkendov.
Súčasťou spolupráce je okrem iného účasť na vernostnom programe značky, ktorý zaisťuje prísun nových zákazníkov i komunikáciu s nimi. Následná prevádzka franšízy je už vo finančnej réžii franšízantov, centrála hradí napríklad náklady spojené s reklamou a prevádzkou softwarového systému, propagáciu predajne pred jej otvorením, náklady spojené s prevádzkou vernostného programu, osadenie reklamných prvkov v predajni, marketing, či vstupné náklady na školenie (okrem cestovných nákladov).

Prečítaj články

Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?