Rekordman hier pod strechou
Spoločnosť Sky Zone sa zlúčila so značkou CircusTrix - vznikla tak firma s najväčším počtom indoorových rekreačných a trampolínových parkov na svete. "Sme extrémne nadšení tým, čo toto nové partnerstvo s CircusTrix umožní našim hosťom a našim franšízovým partnerom po celom svete. Veríme, že spoločne budeme i naďalej vodcami v tom, že prinesieme viac zábavy viac ľuďom." uviedol predseda Sky Zone Jeff Platt, ktorý bude i naďalej dohliadať na Sky Zone a franšízovú divíziu CircusTrix.
Spoločnosť Sky Zone bola založená v roku 2004, kedy otec súčasného riaditeľa Rick Platt otvoril prvý trampolínový park v Las Vegas. Od tej doby sa rozrástla na 195 franšízových a firemných parkov v USA i v zahraničí. Zameriava sa na aktívny zážitok z hry pre ľudí všetkých vekových kategórií. Spolu s CircusTrix združuje na celom svete pod svojou strechou takmer 300 parkov. Sky Zone patrí medzi TOP 50 franšíz v Amerike. Jej parky je možné navštíviť tiež v Austrálii, Kanade, Mexiku, Chile, Kuvajte, Saudskej Arábii a Británii.
Územný rozvoj
Sky Zone hľadá obchodné skupiny so silnou vlastníckou štruktúrou a skúsenosťami v poskytovaní služieb zákazníkom alebo v zábavnom priemysle. Franšízant bude mať v rámci zmluvy na starosti územný rozvoj v celej krajine (Area development). Franšízant získa právo na rozvoj Sky Zone po celej krajine alebo regióne v rámci vzájomne dohodnutého plánu rozvoja. Centrála ponúka napríklad prítomnosť trénerov Sky Zone v rámci prípravy na zahájení a po otvorení centra, či dôkladné školenie, ktoré má pokrývať všetky aspekty podnikania - systém, jeho údržbu a kontrolu, marketing a reklamu.
Štandardný balíček podpory by mal franšízantovi pomôcť pri nákupe, výrobe a inštalácii trampolín a ďalších pomôcok. Investícia na rozvoj siete Sky Zone je asi 1-2 milióny USD. Pobočky bude musieť franšízant budovať pomocou vlastných investícií. Ideálnym miestom sú napríklad obchodné centrá, optimálna veľkosť parku je od 1 500 do 3 000 m2.
Prečítaj články
Od poradenstva až po vlastnú kliniku
/13.10.2025
„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.