Rekordman hier pod strechou

Spoločnosť Sky Zone sa zlúčila so značkou CircusTrix - vznikla tak firma s najväčším počtom indoorových rekreačných a trampolínových parkov na svete. "Sme extrémne nadšení tým, čo toto nové partnerstvo s CircusTrix umožní našim hosťom a našim franšízovým partnerom po celom svete. Veríme, že spoločne budeme i naďalej vodcami v tom, že prinesieme viac zábavy viac ľuďom." uviedol predseda Sky Zone Jeff Platt, ktorý bude i naďalej dohliadať na Sky Zone a franšízovú divíziu CircusTrix.
Spoločnosť Sky Zone bola založená v roku 2004, kedy otec súčasného riaditeľa Rick Platt otvoril prvý trampolínový park v Las Vegas. Od tej doby sa rozrástla na 195 franšízových a firemných parkov v USA i v zahraničí. Zameriava sa na aktívny zážitok z hry pre ľudí všetkých vekových kategórií. Spolu s CircusTrix združuje na celom svete pod svojou strechou takmer 300 parkov. Sky Zone patrí medzi TOP 50 franšíz v Amerike. Jej parky je možné navštíviť tiež v Austrálii, Kanade, Mexiku, Chile, Kuvajte, Saudskej Arábii a Británii.
Územný rozvoj
Sky Zone hľadá obchodné skupiny so silnou vlastníckou štruktúrou a skúsenosťami v poskytovaní služieb zákazníkom alebo v zábavnom priemysle. Franšízant bude mať v rámci zmluvy na starosti územný rozvoj v celej krajine (Area development). Franšízant získa právo na rozvoj Sky Zone po celej krajine alebo regióne v rámci vzájomne dohodnutého plánu rozvoja. Centrála ponúka napríklad prítomnosť trénerov Sky Zone v rámci prípravy na zahájení a po otvorení centra, či dôkladné školenie, ktoré má pokrývať všetky aspekty podnikania - systém, jeho údržbu a kontrolu, marketing a reklamu.
Štandardný balíček podpory by mal franšízantovi pomôcť pri nákupe, výrobe a inštalácii trampolín a ďalších pomôcok. Investícia na rozvoj siete Sky Zone je asi 1-2 milióny USD. Pobočky bude musieť franšízant budovať pomocou vlastných investícií. Ideálnym miestom sú napríklad obchodné centrá, optimálna veľkosť parku je od 1 500 do 3 000 m2.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
McDonald's pokračuje v plánovanej expanzii. Na konci septembra otvorilauž už tridsiatu 39. reštauráciu, ktorá svoje miesto našla na dialnici.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?