Nutriadapt Weight Management Clinic

Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
NUTRIADAPT Weight Management Clinic – najpokročilejší výživový systém 21. storočia
NUTRIADAPT Weight Management Clinic je sieť franchisových poradní poskytujúcich služby a predaj prémiových výrobkov v oblasti výživového poradenstva.
Sme spoločnosť, ktorá prináša najpokročilejší výživový systém zameraný na riadenie hmotnosti človeka. Na základe biochemického screeningu ponúkneme najlepšiu cestu k vysnenej hmotnosti pomocou výživového plánu, ktorý zohľadňuje individuálne potreby každého, ako sú chuťové preferencie, vek, pohlavie, možnosti stravovania, pohyb a ďalšie. Meníme pohľad na výživu človeka.
NUTRIADAPT Weight Management Clinic nahradzuje koncept Sveta zdravia, ktorý bol jednou z najrýchlejšie rastúcich sietí franchisingových prevádzok v oblasti zdravia a zdravého životného štýlu u nás aj v zahraničí. Prinášame novú a účinnejšiu cestu k redukcii hmotnosti, ktorá je úplne revolučná. Pracovať so svojou hmotnosťou je totiž rovnako dôležité a normálne ako napríklad chodiť na pravidelnú dentálnu hygienu. Je správne sa o svoje telo v rôznych etapách života starať tak, aby ste dokázali naplniť váš cieľ a mať tak "RADOSŤ ZO SEBA". My vám s tým radi pomôžeme.
Naša funkčná metóda výživového poradenstva sa skladá z troch na seba nadväzujúcich krokov. V prvom urobíme analýzu zloženia tela klienta na certifikovanom prístroji a odporučíme mu možné vyšetrenia, ktorá sú vhodné, aby absolvoval. V druhom kroku analyzujeme získané výsledky z vyšetrení a pripravíme cesty a riešenia, ako čo najefektívnejšie dosiahnuť stanovený cieľ. V prípade dlhodobej spolupráce zo strany klienta nastane posledný krok a to je spracovanie gramážovej kuchárky prispôsobenej na mieru a zohľadňujúcej individuálne potreby klienta. Všetko budeme preberať na pravidelných konzultáciách. Na konci programu klient vie, ako sa stravovať a je schopný sa vyznať v potravinách aj vo vlastnom tele.
Vlastné pobočky
- 3 SR
- 7 ČR
Franchisové pobočky
- 20 prevádzok na Slovensku
- 60 ČR
Miesta pre nové FRANCHISOVÉ POBOČKY:
- Bardejov
- Brezno
- Dolný Kubín
- Humenné
- Levice
- Lučenec
- Michalovce
- Rimavská Sobota
- Rožňava
- Topoľčany
- Trebišov
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
Snažíme sa sprostredkovať naše služby čo najširšej verejnosti tak, ako veríme v ich kvalitu. Tým zároveň posilňujeme pozíciu na trhoch, kde pôsobíme. Pre spoluprácu hľadáme podnikateľov, ktorí sú blízki nášmu odboru a majú obchodné skúsenosti a elán vybudovať vlastnú úspešnú poradňu NUTRIADAPT. Našim partnerom prinášame veľa výhod a rozsiahlu podporu:
- partnerstvo silného a skúseného hráča na trhu s bohatými odbornými skúsenosťami
- teritoriálna exkluzivita
- unikátny know-how najpokročilejšieho výživového systému
- systém vzdelávania pre majiteľov a ich zamestnancov
- nepretržitú obchodnú a marketingovú podporu
- pomoc so získavaním nových klientov
- výmenu skúseností s ostatnými majiteľmi franchisingových prevádzok na pravidelných stretnutiach
- garancia kvality poskytovaných služieb a ponúkaných produktov
- legislatívna podpora
Nevyhnutná investícia na začiatku
Vstupná investícia sa pohybuje v rozmedzí od 16 do 24 tis. eur podľa veľkosti poradne a zahŕňa prípadné stavebné úpravy, obstaranie potrebného zariadenia.
Franchisový poplatok sa pohybuje vo výške od 1,2 do 5 tisíc eur podľa veľkosti vybranej lokality a zahŕňa exkluzivitu pre danú oblasť na 4 roky, základné vstupné zaškolenie personálu do 90 dní od podpisu zmluvy, kompletný know-how, pomoc obchodného manažéra, zaistenie dodávateľov a manuál potrebný na otvorenie a prevádzkovanie poradne.
Základné požiadavky
Vlastniť alebo si prenajať priestor s minimálnou rozlohou 60 m2 (v menšom meste 40 m2) a to na frekventovanom mieste so vstupom z ulice a výkladnou skriňou, poprípade v obchodnom centre.
Informácie o franchisorovi
NUTRIADAPT s.r.o. v zastúpení na Slovensku: WELL IN, s.r.o.
Kladnianska 46, 821 05 Bratislava
+421 904 894 613
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Tibor Lipiansky
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Franšízová sieť Nutriadapt funguje na trhu od minulého decembra. Aký bol pre ňu rok 2020 a čo chystá ďalej?
„Telefonické a online konzultácie sme vnímali ako doplnkovú službu. Uplynulé týždne však potvrdili perspektívu tohto segmentu," hovorí Marta Nosková, konateľka franšízovej siete Nutriadapt.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
Od decembra pôsobí na trhu franšízový koncept Nutriadapt Weight Management Clinic. Nahradzuje poradne siete Sveta zdravia. Čo sa tým mení?

Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?

Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.
„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.