Trampolínové herne v Európe?

Šport môže byť zábavný a v zábavnom parku môžu deti aj dospelí posilňovať a zlepšovať si kondíciu. Túto skutočnosť využil pri podnikaní Američan Rick Platt, ktorý založil v roku 2004 prvú trampolínovú herňu na svete pod názvom Sky Zone a označil ju za centrum "zdravej zábavy." Z jeho koncepcie sa stal medzi Američanmi hit. Počas 6 mesiacov prevádzky sa vrátila majiteľovi vstupná investícia do prvej trampolínovej herne. Po dvoch rokoch otvorila značka svoju prvú franšízovú pobočku v St. Louis.
Základná stratégia rozvoja konceptu Sky Zone je dobývanie nových krajín a trhov poskytovanie franšízových licencií. Firma pôsobiaca na pomedzí fitness a zábavy chce naďalej expandovať, a hľadá preto opäť vhodných partnerov pre rozšírenie franšízovej siete aj v Európe. Kto získa v jednotlivých krajinách licenciu, bude mať výhradné zastúpenie a právo na rozvoj značky na celom území. Pobočky bude musieť budovať za pomoci vlastných investícií. Ideálnym miestom sú napríklad obchodné centrá, optimálna veľkosť parku je od 1500 do 3000 m2.
Nových partnerov čaká úvodné školenie v Los Angeles
Súčasťou plánu pre rozvoj franšízy je pritom pre nových partnerov povinnosť zahájiť prevádzku určeného počtu pobočiek. Štandardný balíček podpory by potom mal franšízantovi pomôcť pri nákupe, výrobe a inštalácii trampolín a ďalšieho zariadenia. K tomu im bude pridelený dohľad na celú finančnú stránku podnikania. Investícia na rozvoj siete Sky Zone činí asi 1-2 milióny USD.
"Najdôležitejšou súčasťou našej podpory bude tréning, ktorý trvá až 2 týždne a je organizovaný v Los Angeles. Školenie pokrýva všetky aspekty podnikania - systém, jeho údržbu a kontrolu, marketing a reklamu," uviedol generálny riaditeľ spoločnosti SHR (zastupuje Sky Zone v danom regióne) William Edwards.
Sky Zone je známa po celom svete ako prvá spoločnosť, ktorá otvorila zábavný park s trampolínami vo vnútri v budove. Je to najväčší reťazec tohto typu v USA a patrí medzi TOP 50 značiek amerického franšízového systému (podľa prieskumu spoločnosti Franchise Business Review). Priťahuje rôznorodé klientské skupiny (deti, dospelých, rekreačných i aktívnych športovcov) a ponúka mnoho aktivít - trampolíny, basketbal, volejbal a vybíjanú, ktoré sa hrajú na ihrisku postavenom z trampolín. V parku je možné využiť aj zóny pre voľné skoky a bazény s molitanom namiesto vody. Nedoceniteľný je okrem iného na trampolínach fakt, že pri fyzickej námahe a cvičení šetrí pohybový aparát, takže sú vhodné aj pre ľudí trpiacich nadváhou.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?