Detské tovary zarábajú
Spoločnosť Tulec Trend sa na začiatku roka rozhodla ponúkať franšízovú spoluprácu nie iba dlhodobým odberateľom, ale aj úplne novým záujemcom. Výsledkom je, že za posledný polrok sa podarilo otvoriť tri nové predajne s detským oblečením a s ďalšími záujemcami sa momentálne jedná. „Vďaka reklame sa nám podarilo osloviť s ponukou väčší počet záujemcov ako doteraz,“ vysvetľuje nárast záujmu spolumajiteľ firmy Michal Tulec s tým, že záujem bol väčší ako očakávania.
Zvýšený záujem o franšízu je podľa konateľa firmy daný okrem reklamy aj tým, že investície do sprevádzkovania obchodu predstavujú minimálnu záťaž. Franšízant nemusí mať ani presné znalosti o koncepte, pretože mu budú odovzdané franšízorom s dlhoročnými skúsenosťami z reálnej prevádzky. „Systém je nastavený tak, aby nedochádzalo k investíciám, do ktorých by partner musel zbytočne investovať,“ hovorí Michal Tulec s tým, že franšízantom centrála asistuje pri celkovom dizajne predajne, v zaisťovaní reklamy alebo výrobou podporných prostriedkov na predaj ako sú napríklad igelitové tašky alebo vernostné karty. Celková investícia pritom zahŕňa náklady na vratnú kauciu 5 555 Eur a franšízant by mal počítať aj s investíciou do zariadenia predajne.
Po predchádzajúcich úspechoch na tuzemskom trhu chce firma zapracovať na ďalšom rozšírení sortimentu a na propagácii konceptu na Slovensku, kde bola po štyroch mesiacoch ponúkania licencie otvorená prvá predajňa v Žiline. S ďalšími záujemcami sa vedú jednania. Ponúkaný sortiment sa snaží firma neustále dopĺňať. Medzi najnovšie tovary patria zavinovačky s kokosovým vláknom, nové prikrývky, osušky, výrobky z ekobavlny alebo nová kolekcia pančúch. „Čo sa množstva tovarov týka, sme pripravení tak, aby každá nová predajňa bola plne zásobená,“ uzatvára Michal Tulec, ktorého spoločnosť momentálne dodáva tovary do približne 70 obchodov, z čoho je 6 prevádzkovaných ako franšízy a 4 ako vlastné.
Prečítaj články
„Na Slovensku hľadáme jedného master-franšízanta, ktorý od nás získa exkluzivitu na celý trh," hovorí Marek Halfar, zakladateľ vydavateľstva Modrý slon.
Produkty značky Tulec Trend je možné nakúpiť hlavne v multibrandových obchodoch. Príležitosť sa ponúka aj záujemcom o franšízu.
Zapojení do chodu predajní, takí sú franšízanti siete Coccodrillo. Investorov medzi nimi nenájdete. Ako sa im teraz darí?
Prievidza, Žilina a Poprad. Tri mestá, v ktorých fungujú obchody s oblečením pre deti Coccodrillo. Cieľom siete je ďalší rast.
Podnikaniu zameranému na deti sa na Slovensku darí. Dôkazom je aj franšíza Tulec Trend. V poslednej dobe eviduje viac kvalitných záujemcov o licencie ako kedykoľvek predtým.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Stárnutie európskej populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.