Matejov dvor členom SFA

Obsadiť počas piatich rokov všetky okresné mestá franchisovým pobočkami. Takýto cieľ si dal franchisový koncept Matejov dvor. "Po otvorení prvej vlastné maloobchodné predajne farmárskych potravín sme dospeli k záveru, že o naše produkty je záujem. Preto sme sa rozhodli expandovať s obchodmi aj do ďalších miest, a to formou franchisy, ktorú považujeme za najvhodnejší spôsob expanzie," hovorí Adriana Kovácsová, konateľka spoločnosti Matejov dvor.
Firma Matejov dvor, má dlhoročné skúsenosti s distribúciou živej hydiny po celom Slovensku. Živú hydinu distribuuje od roku 1989 a to pre 52 tisíc zákazníkov vo všetkých okresoch a kútoch Slovenska. Postupne sa rozšírila distribúcia aj o chladenú a mrazenú hydinu a od roku 2011 aj o mäsové výrobky z vlastnej produkcie. „Neskôr sme ponuku rozšírili aj o mlieko a mliečne výrobky od partnerských fariem a tiež cestoviny, regionálne špeciality a regionálne vína. Distribúcia funguje cez maloobchodné predajne, formou donášky priamo klientom do domácností, ale aj prostredníctvom veľkoobchodnej činnosti,“ dopĺňa Adriana Kovácsová.
Na začiatku tohtoročného marca vstúpila do Slovenskej franchisingovej asociácie tiež sieť McDonald’s, ktorá má na tuzemskom trhu takmer 30 reštaurácií, z ktorých časť je v rukách franchisových partnerov. Aj naďalej hľadá záujemcov o franchisové licencie.
Prečítaj články

Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Zoznámte sa s nápadmi na podnikanie, do ktorých sa oplatí investovať. Prezradíme, ako si otvoriť vlastnú kantínu alebo kaviareň. Dozviete sa tiež, ako uspieť vďaka umývaniu áut bez vody. Predstavíme vám tipy na biznis, ktoré zarábajú nie iba v letných mesiacoch, alebo to, ako si vybrať ziskový franšízový koncept. To všetko sa dočítate v magazínu Vlastní firma FRANCHISING.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.