Matejov dvor členom SFA

Obsadiť počas piatich rokov všetky okresné mestá franchisovým pobočkami. Takýto cieľ si dal franchisový koncept Matejov dvor. "Po otvorení prvej vlastné maloobchodné predajne farmárskych potravín sme dospeli k záveru, že o naše produkty je záujem. Preto sme sa rozhodli expandovať s obchodmi aj do ďalších miest, a to formou franchisy, ktorú považujeme za najvhodnejší spôsob expanzie," hovorí Adriana Kovácsová, konateľka spoločnosti Matejov dvor.
Firma Matejov dvor, má dlhoročné skúsenosti s distribúciou živej hydiny po celom Slovensku. Živú hydinu distribuuje od roku 1989 a to pre 52 tisíc zákazníkov vo všetkých okresoch a kútoch Slovenska. Postupne sa rozšírila distribúcia aj o chladenú a mrazenú hydinu a od roku 2011 aj o mäsové výrobky z vlastnej produkcie. „Neskôr sme ponuku rozšírili aj o mlieko a mliečne výrobky od partnerských fariem a tiež cestoviny, regionálne špeciality a regionálne vína. Distribúcia funguje cez maloobchodné predajne, formou donášky priamo klientom do domácností, ale aj prostredníctvom veľkoobchodnej činnosti,“ dopĺňa Adriana Kovácsová.
Na začiatku tohtoročného marca vstúpila do Slovenskej franchisingovej asociácie tiež sieť McDonald’s, ktorá má na tuzemskom trhu takmer 30 reštaurácií, z ktorých časť je v rukách franchisových partnerov. Aj naďalej hľadá záujemcov o franchisové licencie.
Prečítaj články

Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.