Matejov dvor členom SFA

Obsadiť počas piatich rokov všetky okresné mestá franchisovým pobočkami. Takýto cieľ si dal franchisový koncept Matejov dvor. "Po otvorení prvej vlastné maloobchodné predajne farmárskych potravín sme dospeli k záveru, že o naše produkty je záujem. Preto sme sa rozhodli expandovať s obchodmi aj do ďalších miest, a to formou franchisy, ktorú považujeme za najvhodnejší spôsob expanzie," hovorí Adriana Kovácsová, konateľka spoločnosti Matejov dvor.
Firma Matejov dvor, má dlhoročné skúsenosti s distribúciou živej hydiny po celom Slovensku. Živú hydinu distribuuje od roku 1989 a to pre 52 tisíc zákazníkov vo všetkých okresoch a kútoch Slovenska. Postupne sa rozšírila distribúcia aj o chladenú a mrazenú hydinu a od roku 2011 aj o mäsové výrobky z vlastnej produkcie. „Neskôr sme ponuku rozšírili aj o mlieko a mliečne výrobky od partnerských fariem a tiež cestoviny, regionálne špeciality a regionálne vína. Distribúcia funguje cez maloobchodné predajne, formou donášky priamo klientom do domácností, ale aj prostredníctvom veľkoobchodnej činnosti,“ dopĺňa Adriana Kovácsová.
Na začiatku tohtoročného marca vstúpila do Slovenskej franchisingovej asociácie tiež sieť McDonald’s, ktorá má na tuzemskom trhu takmer 30 reštaurácií, z ktorých časť je v rukách franchisových partnerov. Aj naďalej hľadá záujemcov o franchisové licencie.
Prečítaj články

Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?