SFA sa rozrástla

V prvých dňoch roku 2014 privítala Slovenská franchisingová asociácia nového člena. Stala sa ním spoločnosť Fornetti Slovakia, ktorá na tuzemskom trhu pôsobí od roku 1999. Franchisový koncept pôvodom z Maďarska hľadá naďalej vhodných franchisantov.
Hlavným predmetom podnikania Fornetti Slovakia je výroba a predaj mrazených pekárenských polotovarov. Za 15 rokov pôsobenia na trhu sa sieť predajní Fornetti rozrástla na 250 predajných miest, všetky riadia franchisanti. Spoločnosť vyrába produkty nielen pre slovenský, ale tiež pre český trh, kde sa nachádzajú len skladovacie priestory. Celkovú logistiku zaisťuje pre oba trhy vo vlastnej réžii.
Spoločnosť Fornetti Slovakia sa nerozvíja len rozširovaním svojej siete, ale tiež sa uplatňuje na gastronomickom trhu. Spolupracuje s maloobchodnými a veľkoobchodnými dodávateľmi, čerpacími stanicami a ďalšími firmami na dodávkach pekárenských polotovarov. V súčasnej dobe dodáva produkty viac ako 700 partnerom.
Prečítaj články

Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?