SFA sa rozrástla

V prvých dňoch roku 2014 privítala Slovenská franchisingová asociácia nového člena. Stala sa ním spoločnosť Fornetti Slovakia, ktorá na tuzemskom trhu pôsobí od roku 1999. Franchisový koncept pôvodom z Maďarska hľadá naďalej vhodných franchisantov.
Hlavným predmetom podnikania Fornetti Slovakia je výroba a predaj mrazených pekárenských polotovarov. Za 15 rokov pôsobenia na trhu sa sieť predajní Fornetti rozrástla na 250 predajných miest, všetky riadia franchisanti. Spoločnosť vyrába produkty nielen pre slovenský, ale tiež pre český trh, kde sa nachádzajú len skladovacie priestory. Celkovú logistiku zaisťuje pre oba trhy vo vlastnej réžii.
Spoločnosť Fornetti Slovakia sa nerozvíja len rozširovaním svojej siete, ale tiež sa uplatňuje na gastronomickom trhu. Spolupracuje s maloobchodnými a veľkoobchodnými dodávateľmi, čerpacími stanicami a ďalšími firmami na dodávkach pekárenských polotovarov. V súčasnej dobe dodáva produkty viac ako 700 partnerom.
Prečítaj články

Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.