moja firma
Ako objaviť medzeru na trhu a profitovať?
Unikátne produkty a služby sú obchodným hitom. Sú však aj prípady, keď na nich môžete prerobiť. Ako sa stať v tomto ohľade úspešnými?
Unikátne produkty a služby sú obchodným hitom. Sú však aj prípady, keď na nich môžete prerobiť. Ako sa stať v tomto ohľade úspešnými?
Tvorba správneho firemného loga
Logá sú často tým prvým, čo vás napadne, keď si predstavíte značku. Pri jeho hľadaní a tvorbe myslite na to, že sa môže stať ikonickým.
Giganti na ceste do virtuálnych svetov
Je libo virtuální hamburger? Chtěli byste si s přáteli z celého světa zajít na virtuální koncert anebo basketbalový zápas, na který byste se normálně nedostali?
Ako vybrať priestor na podnikanie?
Skúsení podnikatelia vedia, že úspech ich podnikania vo veľkej miere závisí na jeho umiestení. Poradíme, na čo dať pozor pri výbere priestorov pre vaše podnikanie.
Ochranné známky je potrebné kontrolovať
Záujemcovia o franšízu chcú spojiť svoje podnikanie so známou značkou. Tá by mala byť ošetrená ochrannou známkou. Na čo si musia dať franšízori pozor, aby o ňu neprišli?
Ako natrénovať úspech
Šťastie praje pripraveným, za úspechom stojí obvykle starostlivá príprava. Aj úspech sa dá natrénovať, a urýchli cestu na podnikateľské výslnie.
Viete niečo? Predajte to!
Lukáš Hejlík je českej verejnosti známy predovšetkým ako herec. V poslednej dobe ho však čím ďalej viac zamestnávajú jeho podnikateľské projekty spojené s divadlom i gastronómiou.
Uspieť vo financiách je možné
Financie sú veľmi perspektívny odbor. Rieši je každý, preto sa v nich ukrýva veľký potenciál a možnosť stať sa veľmi úspešným, hovorí generálny riaditeľ a spolumajiteľ spoločnosti Partners, investor a v neposlednom rade majiteľ siete My Food Market Petr Borkovec.
Podnikanie vám musí sedieť
Podnikanie v Českej republike je relatívne bezpečné, ale pomalé. To si mysli lekár, podnikateľ a televízny moderátor Roman Šmucler.
Dôležité je sa nevzdať
Podnikateľské začiatky nie sú vždy ružové. Svoje o tom vie aj Martin Wallner a Tomáš Huber, zakladatelia a majitelia spoločnosti Mixit.
Situácia sa zlepšuje
Zhruba tretina firiem na Slovensku nesplnila informačnú povinnost. V Českej republike sa jednalo o dve tretiny spoločností.
Starostlivosť znamená príležitosť
Najmenej rizikovým sektorom na podnikanie je zdravotná a sociálna starostlivosť. Najviac riskujú firmy pôsobiace v odbore ťažby a výroby elektriny.
Karel Svoboda (TOI TOI): Slušnosť sa v podnikaní oplatí
Biznis sa má robiť seriózne, poctivo a aspoň s trochou nadhľadu. Nepríjemné podnikateľské prostredie nikomu neprospieva, myslí si Karel Svoboda, majiteľ spoločnosti TOI TOI, sanitárne systémy.
Tomáš Hanák: Podnikanie je namáhavé, ale prináša so sebou aj radosť
Túžba skúsiť niečo nové priviedla charizmatického herca Tomáša Hanáka k podnikaniu. V stredočeskom Nižbore si otvoril vlastnú krčmičku a má s ňou veľké plány.
Iný kraj, iný biznis
Japonec si všíma čisté topánky, Arab a Rus značky hodiniek. Aziati preferujú v obchodných vzťahoch odstup, Američania majú radi integráciu. A uprostred toho sme my, čo sa snažíme vyhnúť prešľapu pri obchodnom jednaní.
5 najčastejších chýb v podnikaní
Život biznismena je veľakrát komplikovaný, často však prináša úspech. Začínajúci podnikateľ sa môže jednoducho chytiť do pasce, ktorá ovplyvní budúcnosť jeho firmy. Odhaľte najčastejšie chyby, ktoré začínajúci podnikatelia robia.
Tomáš Čupr: Slevomat bol len začiatok
Začať podnikať by mal človek hlavne s rozmyslom. Vložiť všetok majetok do biznisu sa nemusí vyplatiť, hovorí Tomáš Čupr, zakladateľ serverov Slevomat, DámeJídlo.cz a Rohlík.cz.
Karel Janeček: Úspech si vyžaduje odvahu
Problémom českej spoločnosti je podľa zakladateľa Nadačného fondu proti korupcii Karla Janečka nedostatok odvahy. Fakt, že sa ľudia boja, je prekážkou úspechu a akéhokoľvek pokroku. Sám sa bez strachu púšťa do ďalších projektov a chce pomôcť demokracii v Česku.
Pazúry korupcie
Každá tretia firma na Slovensku sa v posledných dvoch rokoch stretla s hospodárskou kriminalitou.
Obchodné centrá rastú
V prvom polroku tohto roka bolo v štátoch strednej Európy do používania odovzdaných 190 tisíc metrov štvorcových nových plôch v nákupných centrách. Najviac ich bolo v Poľsku.
Investičný potenciál
Objem investícií v strednej Európe dosiahol 3,25 miliardy eur. V tohtoročnom treťom štvrťroku došlo k oživeniu.