Môjobchod
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Môjobchod je silnou franšízou združujúcou nezávislých maloobchodníkov s potravinami a zmiešaným tovarom, ktorých predajne sa nachádzajú po celom Slovensku. Prvá predajňa Môjobchod bola otvorená v roku 2012. Odvtedy sa značka rozšírila a dnes nájdeme na Slovensku už viac ako 770 obchodov.
Značka Môjobchod má jasno v tom, ako funguje maloobchod a aké sú princípy podnikania. Môjobchod v sebe spája výhody nakupovania v menších lokálnych potravinách a vysoké štandardy, čerstvosť a kvalitu, ktorá je dostupná v hypermarketoch. Hlavným benefitom pre predajne je balík podpory a možnosť vystupovať pod konceptom značky, ktorá je známa na celom Slovensku.
Dlhodobým a stabilným franšízovým partnerom značky Môjobchod je spoločnosť METRO, ktorá je so svojimi 750+ prevádzkami vo viac ako 30 krajinách na svete medzinárodným lídrom v samoobslužnom veľkoobchode. METRO každým rokom napreduje aj vďaka tomu, že ako jeden z mála poskytovateľov franšíz masívne investuje do digitálneho rozvoja.
Vďaka svojej schopnosti promptne sa adaptovať na požiadavky na rôznych trhoch, sa skupina METRO stala vyhľadávaným dodávateľom pre majiteľov hotelov, reštaurácií či maloobchodníkov s potravinami nielen v Európe. METRO nájdete napr. v Česku, Nemecku, Francúzsku, Taliansku, ale aj Portugalsku alebo Srbsku.
Úspechy franšízy Môjobchod:
- 8000 obchodov v 9 krajinách sveta,
- 2. miesto v počte obchodov na slovenskom trhu,
- 750+ obchodov na Slovensku,
- Už viac ako 10 rokov sa staráme o spokojnosť a vernosť našich zákazníkov
MÔJOBCHOD – STAVAJTE SVOJE PODNIKANIE NA PEVNÝCH ZÁKLADOCH
Na to, aby sme sa stali spoľahlivým partnerom pre nových franšízantov, vytvorili sme silný program pomoci a podpory, ktorú poskytujeme od začiatku spolupráce. Vďaka prepracovanému systému sa môžete spoľahnúť na nasledujúce:
- Všetky pobočky patria lokálnym podnikateľom.
- Základom úspešného partnerstva je pre nás dôvera, čestnosť a vzájomná podpora.
- Na Slovensku máme základne pod vedením viacerých franšízových biznis partnerov, ktorí sú Vám plne k dispozícii a poskytnú Vám podporu a rady, ako sa stať súčasťou silnej a stabilnej franšízy Môjobchod
- Váš úspech je aj naším úspechom. Na ceste za týmto cieľom ponúkame silnú podporu každému nášmu franšízantovi
ČÍM JE MÔJOBCHOD VÝNIMOČNÝ?
- Môjobchod je značka, ktorú pozná každý.
- Môjobchod je druhý najúspešnejší na slovenskom trhu v celkovom počte franšízových obchodov, vďaka čomu sa stáva tým najlepším susedom, ktorého si môžete želať.
- Môjobchod poskytuje prepracovaný systém plný príležitostí a možností. Ten je jednoduchý, jasný a podporuje budovanie vzťahov s Vašimi budúcimi zákazníkmi.
- Môjobchod ponúka flexibilné priestorové možnosti – predajne Môjobchod môžu byť umiestnené v štandardných priestoroch, ale aj na čerpacích staniciach.
Vďaka tomu všetkému podnikanie s nami vyžaduje iba malú investíciu, keďže nie je potrebné veľké množstvo spotrebičov či zariadení.
PREČO PRÁVE MÔJOBCHOD?
Nižšia nákupná cena = vyšší konečný zisk
Zvýšte Váš profit nakupovaním za výhodné ceny u veľkoobchodného partnera METRO pod alianciou Môjobchod. Čo získate?
- 14-dňový METRO leták,
- Akciové položky v letáku Môjobchod s dodatočnou zľavou až do 5 % exkluzívne pre franšízových partnerov,
- Exkluzívny katalóg cien TOP 500 s najpredávanejšími položkami výhradne pre franšízových partnerov,
- A v neposlednom rade získate zľavu 2 % z každého nákupu cez distribúciu priamo na faktúru vrátane akciových položiek
ČO PONÚKÁME?
- Atraktívne zviditeľnenie Vašej predajne – vonkajší aj vnútorný branding, ktorý zaručí, že Váš obchod bude neprehliadnuteľný,
- Pomoc s návrhom rozdelenia predajne a správneho usporiadania sortimentu vrátane grafickej vizualizácie,
- Profesionálnu podporu v oblasti chladiacej techniky a regálov,
- Balík moderného POS materiálu,
- Nepretržitú podporu retailového konzultanta,
- Odborné poradenstvo v oblasti tovaru a sortimentu, inovatívnych trendov na trhu a návrhu plánogramov
Sortiment
METRO Vám ponúka širokú škálu produktov. V sortimente máme viac ako 15-tisíc produktov. Mimo klasických značiek ponúkame aj tovary vlastných značiek s výhodnejšími cenami, ktoré Vám pomôžu odlíšiť sa od konkurencie.
FINE LIFE
Značka Fine Life predstavuje výrobky pre maloobchodníkov, ktorí sa chcú odlíšiť od konkurencie a svojim zákazníkom by radi ponúkli atraktívne produkty za priaznivé ceny.
Kvalita produktov Fine Life je rovnako vysoká ako u značkových produktov, no ich cena je nižšia.
ARO
Značka ARO predstavuje výrobky, ktoré sú vyrábané v štandardnej a stálej kvalite zodpovedajúcej medzinárodným požiadavkám. Aj napriek tomu ponúkame ARO produkty za ceny, ktoré ťažko hľadajú konkurenciu.
STAŇTE SA FRANŠÍZANTOM MÔJOBCHOD! PRIDAJTE SA K NÁM, NEVÁHEJTE A KONTAKTUJTE NÁS EŠTE DNES.
Franchisové pobočky
- 8 000 obchodov v 9 krajinách
- 777 obchodov na Slovensku
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
AKÉ VÝHODY PONÚKAME?
- Medzinárodný, úspešný a vyhľadávaný koncept maloformátovej predajne v stabilnom odvetví,
- Know-how, dlhoročné skúsenosti a overený systém riadenia maloobchodu,
- Celý potrebný sortiment dostupný od jedného dodávateľa = ušetrená administratíva, dodatočné faktúry a náklady,
- Nízku vstupnú investíciu, bez potrebných predchádzajúcich skúseností v podnikaní s potravinami,
- Trendy modernú značku schopnú uspokojiť potreby širokej škály zákazníkov vrátane kompletnej marketingovej stratégie a podpory,
- Akciový leták ako podporu zvýšenia návštevnosti Vašej predajne a výhodné ceny letákových položiek pre Vás
- Pomoc s usporiadaním obchodu a ponukou vhodného sortimentu,
- Podporu, inštaláciu a poradenstvo pri zavedení pokladničného systému a vernostnej aplikácie Môjobchod Extra,
- Kompletné zaistenie dodatkových služieb (zabezpečenie čerstvého pečiva, jedla a kávy so sebou, služby, zásielkovne...),
- Kvalitný tím retail poradcov s cieľom podporiť Váš rast
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA A PROMO
Silná podpora je základ. Tú dostanete od značky Môjobchod v online aj offline priestore. Kde všade poskytujeme marketingovú podporu?
Zabezpečujeme reklamu prostredníctvom:
- Pravidelnej tvorby a distribúcie akciového letáka,
- Atraktívnej darčekovej kampane pre Vašich koncových zákazníkov,
- Silnej reklamnej podpory v televízii, printe, online priestore, a rádiách,
- Bezplatnej aktualizácie a vedenia webovej stránky pre koncových zákazníkov
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Od 10.000eur.
- S našími balíčkami podpory na štart podnikania ušetríte tisícky eur.
Základné požiadavky
Franšízanti – úspešní manažéri predajne. Naši franšízanti sú podnikatelia telom i dušou, so zápalom a entuziazmom, majú zmysel pre zodpovednosť a vďaka tomu úspešne vedú vlastný Môjobchod.
Všetky vedomosti a schopnosti získate v rámci školení Maloobchodnej akadémie – konceptu školiacich modulov, ktorý poskytujeme všetkým našim franšízovým partnerom.
MÔJOBCHOD – PRIESTOR S NEOBMEDZENÝMI MOŽNOSŤAMI
Systém franšízy Môjobchod je flexibilný a jedinečný tak, aby vyhovoval podnikaniu v každom prostredí – či už sa rozhodnete pre priestor na vidieku, väčšiu prevádzku v meste alebo obchodnom centre, pri nemocnici alebo škole, s parkoviskom alebo bez... Vďaka širokému spektru možností, ktoré ponúkame, vieme Váš Môjobchod prispôsobiť presne podľa Vašich potrieb a možností.
Informácie o franchisorovi
METRO Cash & Carry SR s.r.o.
Senecká cesta 1881, Ivanka pri Dunaji, 900 28
+421 850 123 223
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Matej Varga
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Koncept krabičkovej diéty FITeat pôsobí zatiaľ u našich susedov v Českej republike. Do ďalších regiónov a na Slovensko chce vstúpiť vďaka franšízantom.
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.
Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.
„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.
Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.
„V zahraničí chceme nájsť partnerov, ktorí otvoria aspoň jeden vlastný obchod s kávou a čajom, a budú rozvíjať ďalej franšízovú sieť," hovorí majiteľ konceptu Oxalis Petr Zelík.
Rozšírenie sortimentu predajní – zmena, ktorú franšízovému konceptu 1.Day priniesla „koronavírusová kríza“.
"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.