TAB expanduje
Voľné lokality, v ktorých môžu noví franšízanti rozbehnúť vlastné podnikanie sú napríklad v bratislavskej periférii, v Trnavskom a Košickom kraji a z väčších miest sú to Nitra, Prešov a Banská Bystrica. Franšízanti, ktorí by chceli s TAB podnikať, by mali byť predovšetkým komunikatívni, mať podnikateľkého ducha a ideálne mať aj skúsenosti z consultingu/mentoringu. Koncept TAB Board je založený na zdieľaní praktických skúseností z vedenia firiem medzi skúsenými podnikateľmi v Boardoch, ktoré sú facilitované a vedené certifikovaným spôsobom. Tieto boardy sú určené pre majiteľov malých či stredných firiem, kde si zdieľajú praktické skúsenosti z vedenia firiem, podporujú sa a inšpirujú najvzájom.
,,Naši franšízanti získavajú prepacovaný a overený koncept, ktorý obsahuje niekoľko kľúčových komponentov, na ktorých je služba TAB postavená. Okrem balíka produktov a kompexného úvodného školenia je to tiež podpora v teréne pri rozbehnutí podnikania franšízanta v jeho regióne. Ďalej pravidelný individuálny tréning a tzv. Peer Boardy s ďalšími franšízantmi, online webináre v rámci vzdelávania, možnosť využiť strategický nástroj TAB pre vlastné podnikanie a veľa ďalšieho," menuje Jana Škabradová, Operation Manager TAB Board pre Česko a Slovensko.
Franšízanti majú exkluzivitu vo svojich regiónoch, takže si navzájom vôbec nekonkurujú. Z toho plynie výhoda vzájomnej podpory, spolupráce a plnej otvorenosti medzi jednotlivými regionálnymi franšízantmi. Dôvodov, prečo toto podnikanie má stále veľký potenciál, je veľa. Menším firmám chýba širší manažment. Preto je výmena skúseností, spätná väzba za svoje rozhodnutia s ďalšími manažérmi a ich podpora pri rozhodovaní dôležitá.
Vzájomné zdieľanie znalostí a skúseností šetrí náklady členov TAB za externých konzultantov a prípadné nesprávne manažérske rozhodnutia. Medzi členmi, ktorými sú obvykle majitelia stredných spoločností, CEO alebo konateľia spoločností, nájdete zástupcov najrôznejších odvetví, ako sú služby, gastronómia, financie, výroba, IT a veľa ďalších.
OBCHODNÁ VIZITKA
- Krajina pôvodu: USA
- Rok vzniku: 1991
- V SR od: 1993
- Počet krajín: 25
- Počer franšízantov vo svete: 360
- Počet franšízantov v SR: 3
- Počet klientov: 4 900
- Počet firiem, ktorým TAB pomohol prosperovať: 25K+
- Hrubý príjem firiem pracujúcich s TAB: 29,3 mld USD
- Odvetia zastúpené v členskej základni TAB: 1 100
- Počet TAB boardov po celom svete: 500+

Prečítaj články

„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
„Každý rok sa nám darí rozširovať pôsobenie o jeden až dva regióny,“ prezrádza Jana Škabradová, Operation Manager franšízovej siete TAB Board.
Pred vstupom do franšízy TAB mal Jaroslav Krkoška štvrť storočia svoju vlastnú firmu, ktorá pôsobila v oblasti interiérov. Teraz pomáha podnikateľom rasť.
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Slovinský Franchising.si sa pripojil do siete spravodajských portálov o franchisingu spoločnosti PROFIT system.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.