Podnikanie v telekomunikáciách
Sedem vlastných pobočiek a 68 partnerských predajní, taká je sieť značky Telekom na našom trhu. Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že ide o pomerne hustú sieť. Avšak centrála spoločnosti má ambíciu na Slovensku ďalej posilňovať svoju pozíciu, a to aj prostredníctvom partnerov na báze franchisingu.
Franšízové“ partnerstvo je postavené na úzkej spolupráci medzi vedením spoločnosti a jednotlivými partnermi. Podpisom partnerskej zmluvy sa stávajú riaditeľmi zverenej pobočky a ich úlohou je ju nielen prevádzkovať, ale aj ďalej rozvíjať. Majú tak možnosť využiť svoj potenciál, rozvíjať pozitívny vzťah so zákazníkmi, napĺňať predajné ciele a vneposlednom rade tiež prinášať vlastné nápady na vylepšenie fungovania nielen „vlastnej“ pobočky, ale možno aj celej siete.
Zamestnanci aj zákazníci
Úlohou prevádzkovateľa partnerskej pobočky je okrem vyššie spomenutého aj podieľanie sa na predajnej stratégii a zostavenie silného tímu zamestnancov s prozákazníckym prístupom. Pre tých by mal byť vybraný partner inšpiráciou vďaka svojmu etickému a zodpovednému podnikaniu pod hlavičkou Telekomu.
Investícia do podnikania so značkou Telekom bude stať partnera 50 až 100-tisíc eur. Za to získa komplexnú podporu, ktorá okrem iného zahŕňa prístup ku kompletnému portfóliu služieb a produktov, ich vývoj. Samozrejmosťou je aj zabezpečenie predajných nástrojov a marketingových materiálov a kampaní zo strany poskytovateľa licencie. Rovnako sa Telekom postará o dizajn predajne zverenej partnerom. Partnerom, ktorí sa rozhodnú tzv. Telekom Centra prevádzkovať, centrála ponúka príležitosť získať licenciu nielen pre jednu pobočku, ale môžu ich mať pod sebou viac.
Podpora dovnútra aj navonok / Dizajn predajne, marketing, predajné nástroje. Nielen to svojim partnerom, prevádzkovateľom Telekom Centier, zaisťuje poskytovateľ licencie. Prečítaj články
Zdieľanie skúseností ako biznis
/15.07.2025
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Známy chorvátsky fast-casual reťazec Koykan hľadá franšízantov s vášňou pre svetovú gastronómiu. Po otvorení reštaurácií v Bratislave chce expandovať aj do ďalších miest.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.