Podnikanie v telekomunikáciách
Sedem vlastných pobočiek a 68 partnerských predajní, taká je sieť značky Telekom na našom trhu. Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že ide o pomerne hustú sieť. Avšak centrála spoločnosti má ambíciu na Slovensku ďalej posilňovať svoju pozíciu, a to aj prostredníctvom partnerov na báze franchisingu.
Franšízové“ partnerstvo je postavené na úzkej spolupráci medzi vedením spoločnosti a jednotlivými partnermi. Podpisom partnerskej zmluvy sa stávajú riaditeľmi zverenej pobočky a ich úlohou je ju nielen prevádzkovať, ale aj ďalej rozvíjať. Majú tak možnosť využiť svoj potenciál, rozvíjať pozitívny vzťah so zákazníkmi, napĺňať predajné ciele a vneposlednom rade tiež prinášať vlastné nápady na vylepšenie fungovania nielen „vlastnej“ pobočky, ale možno aj celej siete.
Zamestnanci aj zákazníci
Úlohou prevádzkovateľa partnerskej pobočky je okrem vyššie spomenutého aj podieľanie sa na predajnej stratégii a zostavenie silného tímu zamestnancov s prozákazníckym prístupom. Pre tých by mal byť vybraný partner inšpiráciou vďaka svojmu etickému a zodpovednému podnikaniu pod hlavičkou Telekomu.
Investícia do podnikania so značkou Telekom bude stať partnera 50 až 100-tisíc eur. Za to získa komplexnú podporu, ktorá okrem iného zahŕňa prístup ku kompletnému portfóliu služieb a produktov, ich vývoj. Samozrejmosťou je aj zabezpečenie predajných nástrojov a marketingových materiálov a kampaní zo strany poskytovateľa licencie. Rovnako sa Telekom postará o dizajn predajne zverenej partnerom. Partnerom, ktorí sa rozhodnú tzv. Telekom Centra prevádzkovať, centrála ponúka príležitosť získať licenciu nielen pre jednu pobočku, ale môžu ich mať pod sebou viac.
Prečítaj články
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Franchising umožňuje rýchly a intenzívny rozvoj siete odbytu produktov a služieb.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?