Podnikanie v telekomunikáciách
Sedem vlastných pobočiek a 68 partnerských predajní, taká je sieť značky Telekom na našom trhu. Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že ide o pomerne hustú sieť. Avšak centrála spoločnosti má ambíciu na Slovensku ďalej posilňovať svoju pozíciu, a to aj prostredníctvom partnerov na báze franchisingu.
Franšízové“ partnerstvo je postavené na úzkej spolupráci medzi vedením spoločnosti a jednotlivými partnermi. Podpisom partnerskej zmluvy sa stávajú riaditeľmi zverenej pobočky a ich úlohou je ju nielen prevádzkovať, ale aj ďalej rozvíjať. Majú tak možnosť využiť svoj potenciál, rozvíjať pozitívny vzťah so zákazníkmi, napĺňať predajné ciele a vneposlednom rade tiež prinášať vlastné nápady na vylepšenie fungovania nielen „vlastnej“ pobočky, ale možno aj celej siete.
Zamestnanci aj zákazníci
Úlohou prevádzkovateľa partnerskej pobočky je okrem vyššie spomenutého aj podieľanie sa na predajnej stratégii a zostavenie silného tímu zamestnancov s prozákazníckym prístupom. Pre tých by mal byť vybraný partner inšpiráciou vďaka svojmu etickému a zodpovednému podnikaniu pod hlavičkou Telekomu.
Investícia do podnikania so značkou Telekom bude stať partnera 50 až 100-tisíc eur. Za to získa komplexnú podporu, ktorá okrem iného zahŕňa prístup ku kompletnému portfóliu služieb a produktov, ich vývoj. Samozrejmosťou je aj zabezpečenie predajných nástrojov a marketingových materiálov a kampaní zo strany poskytovateľa licencie. Rovnako sa Telekom postará o dizajn predajne zverenej partnerom. Partnerom, ktorí sa rozhodnú tzv. Telekom Centra prevádzkovať, centrála ponúka príležitosť získať licenciu nielen pre jednu pobočku, ale môžu ich mať pod sebou viac.

Prečítaj články

„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Slovinský Franchising.si sa pripojil do siete spravodajských portálov o franchisingu spoločnosti PROFIT system.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.