Zisk vďaka úsporám z energií
Spoločnosť Maxeco, pôvodom z Českej republiky, na trhu funguje od roku 2015. Nielen prostredníctvom svojich franšízantov ponúka zákazníkom inovatívny spôsob vykurovania nielen rodinných domov cez špeciálne vykurovacie fólie. Tento spôsob vykurovania so sebou podľa vedenia konceptu nesie zníženie spotreby energie, a to jednak vďaka tomu, že vie regulovať teplotu a na šírenie tepla využíva sálanie. Vďaka tomu pociťujeme teplo inak, intenzívnejšie. A preto je možné vykurovať na nižšiu teplotu, zhruba o 2 až 3 stupne Celzia menej, než sme zvyknutí. Toto, a nie veľmi vysoké náklady potrebné na obstaranie tohto spôsobu vykurovania, predstavuje pre mnohých zaujímavú príležitosť na podnikanie.
Pozitívnou správou je, že na získanie franšízovej licencie Maxeco nie je úplne potrebné, aby mal uchádzač o ňu skúsenosti z odboru stavebníctva. Podľa franšízora sa o ňu uchádzajú aj záujemcovia z radov spokojných zákazníkov, ktorí si riešenie Maxeco vyskúšali „na vlastnej koži“. O tom, že by malo ísť o zaujímavý biznis, svedčí aj záujem zo strany podnikateľov pôsobiacich v stavebníctve a ďalších príbuzných odboroch. Každý budúci franšízant získa od poskytovateľa licencie tréning v teréne. Franšízor totiž kladie dôraz na to, aby jeho partneri poznali všetko potrebné ohľadom inštalácie, sami si ju vyskúšali vlastnými rukami. Následne tiež jazdia na obchodné schôdzky so skúsenými franšízantmi, majú možnosť využiť aj podporu pri telefonickom kontaktovaní zákazníkov, kedy sa hovoru priamo zúčastňuje niekto zo skúsených kolegov.
Cena franšízovej licencie Maxeco začína na 1 800 Eur a odvíja sa od veľkosti regiónu, na ktorý franšízant získa exkluzivitu. Celková investícia vrátane zariadenia pobočky a prvého naskladnenia sa pohybuje od 10 do 20 tisíc Eur podľa veľkosti pobočky a skladu.

Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?
Premýšľate o rozbehnutí vlastného podnikania, ale investovať viac ako 40 tisíc eur sa vám nechce? Aj tak si svoj podnikateľský sen môžete splniť – vďaka franšíze.
Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
McDonald's pokračuje v plánovanej expanzii. Na konci septembra otvorilauž už tridsiatu 39. reštauráciu, ktorá svoje miesto našla na dialnici.