Zisk vďaka úsporám z energií
Spoločnosť Maxeco, pôvodom z Českej republiky, na trhu funguje od roku 2015. Nielen prostredníctvom svojich franšízantov ponúka zákazníkom inovatívny spôsob vykurovania nielen rodinných domov cez špeciálne vykurovacie fólie. Tento spôsob vykurovania so sebou podľa vedenia konceptu nesie zníženie spotreby energie, a to jednak vďaka tomu, že vie regulovať teplotu a na šírenie tepla využíva sálanie. Vďaka tomu pociťujeme teplo inak, intenzívnejšie. A preto je možné vykurovať na nižšiu teplotu, zhruba o 2 až 3 stupne Celzia menej, než sme zvyknutí. Toto, a nie veľmi vysoké náklady potrebné na obstaranie tohto spôsobu vykurovania, predstavuje pre mnohých zaujímavú príležitosť na podnikanie.
Pozitívnou správou je, že na získanie franšízovej licencie Maxeco nie je úplne potrebné, aby mal uchádzač o ňu skúsenosti z odboru stavebníctva. Podľa franšízora sa o ňu uchádzajú aj záujemcovia z radov spokojných zákazníkov, ktorí si riešenie Maxeco vyskúšali „na vlastnej koži“. O tom, že by malo ísť o zaujímavý biznis, svedčí aj záujem zo strany podnikateľov pôsobiacich v stavebníctve a ďalších príbuzných odboroch. Každý budúci franšízant získa od poskytovateľa licencie tréning v teréne. Franšízor totiž kladie dôraz na to, aby jeho partneri poznali všetko potrebné ohľadom inštalácie, sami si ju vyskúšali vlastnými rukami. Následne tiež jazdia na obchodné schôdzky so skúsenými franšízantmi, majú možnosť využiť aj podporu pri telefonickom kontaktovaní zákazníkov, kedy sa hovoru priamo zúčastňuje niekto zo skúsených kolegov.
Cena franšízovej licencie Maxeco začína na 1 800 Eur a odvíja sa od veľkosti regiónu, na ktorý franšízant získa exkluzivitu. Celková investícia vrátane zariadenia pobočky a prvého naskladnenia sa pohybuje od 10 do 20 tisíc Eur podľa veľkosti pobočky a skladu.
Doplnenie podnikania / Franšízovú pobočku Maxeco môžu uchádzači o licenciu kombinovať aj so súčasným podnikaním, ktoré majú. Podmienkou je, že nesmie ísť o konkurenčné aktivity. Prečítaj články
Záujem o dizajnové dvere rastie
/15.09.2025
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?
Premýšľate o rozbehnutí vlastného podnikania, ale investovať viac ako 40 tisíc eur sa vám nechce? Aj tak si svoj podnikateľský sen môžete splniť – vďaka franšíze.
Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
Najčítanejšie
Franchising – čo to je?
/03.10.2013
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.