Dostupnejšie licencie pre franšízantov
Posledných niekoľko rokov bolo z hľadiska globálnej expanzie IT akadémie Coders Lab veľmi sľubných. Po úspešnom začatí franšízovej činnosti v krajinách, ako je Rumunsko a Rakúsko, teraz tento bootcamp so sídlom v Poľsku mieri do Kosova. Nové partnerstvo umožní obyvateľom Kosova rozšíriť svoje digitálne zručnosti vďaka odbornému školeniu v oblasti front-end a back-end programovania a testovania softvéru.
Na expanziu do juhovýchodnej Európy chce vedenie konceptu nadviazať ďalším medzinárodným rozvojom. Medzi štáty, ktoré značku aktuálne zaujímajú, patria aj Česká republika a Slovensko. Tunajším záujemcom o master-franšízu sa navyše aktuálne ponúka možnosť zaplatiť nižší master-franšízový poplatok za licencie. Ten franšízor znížil z 20-tisíc eur na 10-tisíc eur za každú z krajín. Ak sa však na trhu nájde uchádzač, ktorý by mal záujem o master-licenciu pre obe krajiny naraz, zaplatí za nich celkovo 15-tisíc eur.
„Celková investícia do master-franšízy Coders Lab si vyžiada približne 50 tisíc eur. Z tejto sumy 10 tisíc eur pokrýva jednorazový počiatočný franšízový poplatok. Väčšina zostávajúcej čiastky sa použije na pokrytie prevádzkových nákladov, najmä na marketing a mzdy,“ vysvetľuje Grzegorz Morawski, franšízový manažér Coders Lab. Franšízor Coder Lab poskytuje kompletné know-how a nástroje potrebné na otvorenie a rozvoj IT akadémie. Franšízista je zodpovedný za marketing, predaj a organizáciu kurzov. Coders Lab poskytuje neustále aktualizované výukové materiály, čím zaisťuje, že sa jej partneri môžu sústrediť výhradne na svoju obchodnú činnosť.
Podnikanie pod hlavičkou Coders Lab je veľkou príležitosťou pre existujúce spoločnosti, ktoré už prevádzkujú vzdelávacie alebo akékoľvek iné podnikanie, vďaka čomu môže dochádzať k synergii. Dobrým príkladom môže byť školiaca firma, ktorá by rada do svojho portfólia rada pridala kurzy kódovania. Podobný prípad je napr. spoločnosť zaoberajúca sa vývojom softvéru, ktorá by rada diverzifikovala svoje služby poskytovaním IT vzdelávania.

Prečítaj články

Spoločnosť MBE dosiahla vlani tržby vo výške 1,3 miliardy eur. Veľký podiel na tom majú aj franšízové pobočky tejto globálnej siete. Uspieť chce aj na Slovensku.
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Dlhoročné skúsenosti z pôsobenia na slovenskom telekomunikačnom trhu – nielen to ponúka Telekom záujemcom o prevádzkovanie partnerskej pobočky.
Pred vstupom do franšízy TAB mal Jaroslav Krkoška štvrť storočia svoju vlastnú firmu, ktorá pôsobila v oblasti interiérov. Teraz pomáha podnikateľom rasť.
Inflácia, narušené dodávateľské reťazce a vojna na Ukrajine prinútili podniky hľadať úspory. Franšízanti Expense Reduction Analysts sa na nedostatok záujmu klientov nemôžu sťažovať.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Nová franšíza Hopp osloví tých, ktorí dokážu myslieť mimo zabehnutých koľají. Podnikateľov potešia aj nízke vstupné náklady. Ako to rozbehnúť s Hoppom?
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.