Franšízové príležitosti na jednom mieste
V dňoch 20. až 22. októbra povedú kroky záujemcov o franšízový spôsob podnikania do sál Paláca kultúry a vedy vo Varšave. Svojich budúcich franšízových partnerov nielen pre poľský trh tu totiž budú hľadať franšízové značky z najrôznejších odborov. Účasť na takejto akcii predstavuje príležitosť aj pre návštevníkov z Česka i Slovenska. Medzi vystavovateľmi totiž nájdu aj značky, ktoré svojich franšízantov hľadajú aj na týchto dvoch trhoch.
Ako príklad môžeme uviesť vzdelávacie koncepty Edukido, Edu3Dcation alebo spoločnosť Mail Boxes Etc., ktorá sa špecializuje na poskytovanie riešení v oblasti elektronického obchodovania, logistiky, marketingu a tlače pre malé a stredné podniky a koncových spotrebiteľov. „Vyraziť na varšavský veľtrh sa oplatí aj tým, ktorí uvažujú o podnikaní s franšízou v úplne iných odboroch. Mnoho vystavovateľov sa totiž tiež obzerá po potenciálnych partneroch aj za hranicami Poľska. Je to teda šanca objaviť koncept, ktorý by mohol s pomocou českých či slovenských partnerov vstúpiť aj na slovenský trh,“ hovorí Marek Halfar, riaditeľ českej pobočky poradenskej spoločnosti PROFIT system franchise services.
Cenné informácie na dosah
Varšavský franšízový veľtrh však nie je iba o prezentácii jednotlivých konceptov. Jeho súčasťou je aj množstvo prednášok, workshopov a školení týkajúcich sa franšízingu. Na svoje si tak prídu nielen tí, čo hľadajú konkrétnu podnikateľskú príležitosť, ale aj tí, ktorí kúzlo franchisingu ešte len objavujú. Dôležité informácie tu nájdu aj majitelia firiem, ktorí uvažujú o franšízovom spôsobe rozvoja. Majú totiž možnosť stretnúť sa s profesionálmi z odboru. Získajú tak informácie rovno z prvej ruky.
Organizátorom franšízového veľtrhu vo Varšave je medzinárodná poradenská spoločnosť PROFIT system, ktorá sa špecializuje na franšízové poradenstvo v Európe, vrátane Slovenskej republiky a portál Franchising.pl. Viac informácií o 20. ročníku veľtrhu nájdete tu.
V prípade záujmu o vstupenky zadarmo, kontaktuje redakciu na emaile redakcia@franchising.sk.
Plný dom / Varšavský franšízový veľtrh navštíví každoročne okolo 7000 návštevníkov. Je najväčšou prehliadkou franšízových príležitostí v regióne CEE. Prečítaj články
Crazy Bubble mieri na Slovensko
/08.09.2025
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja maloobchodnej a franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.
Sieť obchodov s čajom a kávou zahájila expanziu za hranice Česka. Na slovenskom trhu otvorila prvé franšízové pobočky.