Young Engineers rozvíja zručnosti detí

Franšíza na Slovensku / „Investícia do otvorenia pobočky sa pohybuje od 1,250 - 16,700 EUR. Konečná výška závisí od veľkosti pobočky a rozsahu služieb, hovorí Amir Asor, zakladateľ Young Engineers.
Pondelok
21.06.2021
„Ak viete, ako premýšľať, dokážete veľa vecí," hovorí Amir Asor, zakladateľ franšízového konceptu Young Engineers.
 

Amir Asor je skúsený mladý podnikateľ, ktorý sa pozerá do budúcnosti. Jeho spoločnosť e2 Young Engineers už viac ako 10 rokov vyvíja pre deti platformu založenú na rozvoji ich zručností - prostredníctvom zábavných a praktických metód, ktoré v tradičných školách chýba. Asor nielen, že našiel medzeru na trhu, ale svojimi aktivitami sa snaží podporiť nový štýl vzdelávania. V roku 2011 sa stal držiteľom ceny Youth Business International Entrepreneur of the Year. Ocenený bol za dopad, aký má vzdelávanie v Younq Engineers na svojich študentov a komunity po celom svete.

Čo Vás inšpirovalo k vytvoreniu franšízového konceptu Young Engineers?

V škole som nemal tie najlepšie výsledky. Až keď som nastúpil na univerzitu, zistil som, že vlastne nie som až tak zlý študent. V momente, keď vyrastiete, vidíte, ako sa svet mení, vnímate, ako sa vyvíja podnikateľský sektor. Môžete využiť svoje vlastné osobné skúsenosti a rozvíjať biznis cestou, ktorú si vyberiete. Pri práci s deťmi sme pochopil, že technológie a svet okolo nás sa mení veľmi rýchlo, čo sa bohužiaľ nedá povedať o spôsoboch vzdelávania. Tam je zmena veľmi pomalá. Nikto nezíska to, čo bude pre svoju prácu i život potrebovať len zo školy. Je potrebné čerpať inšpiráciu a skúsenosti aj v iných oblastiach, na iných miestach.

Ak by ste sa vrátili do doby pred 20 rokmi a pokúsili by ste sa odpovedať na jednoduchú otázku "Aké profesie budú za 20 rokov existovať?" Pravdepodobne by ste nemali ani poňatia. A rovnaké je to aj dnes, keď si nevieme celkom presne predstaviť, po akých profesiách bude "hlad" v budúcnosti. Keď si toto uvedomíme, je nám jasné, že ku vzdelávaniu musíme pristupovať širšiou cestou.

Obaja moji rodičia sú pedagógovia. Myslím, že som sa od nich v mnohom inšpiroval. Ale pre mňa osobne ide o rozvoj zručností - nielen o informácie. Uvedomil som si, že vzdelávanie by nemalo byť iba orientované na informácie, ale viac založené na zručnostiach. To je jediný spôsob, ako môžu byť deti pripravené na potreby pracovného trhu 21. storočia. Ak viete myslieť, môžete robiť veľa vecí. Ak poznáte len informácie, môžete pracovať iba s týmito informáciami, čo vás limituje.

Ako Young Engineers od roku 2008 rástli a vyvíjali sa?

Zvyšuje sa nám počet franšízantov. A ako rastie ich úspech, majú záujem o zaradenie viacerých výukových balíčkov do svojej ponuky a tiež o otváraní nových franšízových pobočiek. Rozširujú sa a s tým rastie aj ich územie. V súčasnej dobe tak máme na 200 franšízových partnerov. Zvyčajne, keď sa spýtate rôznych poskytovateľov franšízových licencií, povedia vám: "Máme 1000, 2000 franšíz", ale v skutočnosti to tak nie je. Často počítajú počet franšízových pobočiek. Ale u nás máme viac ako 200 franšízantov - 200 ľudí, ktorí skutočne prevádzkujú svoje vlastné podniky vo viac ako 50 krajinách. Toto je aktuálna pozícia, na ktorej sa nachádzame.

Myslíte si, že máte dobrú pozíciu pre budúcnosť a tzv. Great reset?

Som toho názoru, že nikto naozaj presne nerozumie, čo onen "Great reset" znamená. Strávil som hodiny premýšľaním nad tým, čo to presne znamená a čo sa stane ... Ak by som si mal staviť, myslím, že to má niečo spoločné so zdieľaním, ad interim a blockchain technológie. Myslím, že sme na tento druh budúcnosti dobre pripravení. To nás vracia späť k požiadavkám na vzdelávanie - keď neviete, čo je pred nami, musíte rozvíjať zručnosti. Musíte vedieť, ako premýšľať, ako pristupovať k novým otázkam a výzvam, ktoré sa objavujú. Musíte si osvojiť zručnosti, ako pristupovať k problému.

Tiež sa neustále vyvíjame - náš tím tvrdo pracuje. Nedávno sme spustili programy Algo Play a Algo Buddy, ktoré deťom umožňujú zažiť svet programovania a robotiky bez obrazoviek. V zásade sme stelesnili bežné programovacie prvky do hmotnej tehly. Takže namiesto písania sekvencie kódu stačí usporiadať sekvenciu tehál, ktorá hovorí niečo v kódovaní. To v podstate stelesňuje všetky základné prvky kódovania, ako sú podmienky a viacvláknové spracovanie. Všetky desivé veci, ktorých sa ľudia na univerzite zvyčajne boja, sú šité na mieru deťom, aby sa pre nich stali prirodzenými.

Pre deti je to vizuálne. Nikdy deťom nepovieme: "Hej, urobme niečo komplikovaného." My len povieme: "Hej, deti, urobme niečo zábavné a naprogramujte tento stroj, aby robil niečo, čo sa nám páči. Poďme naprogramovať tohto robota tak, aby prechádzal z jedného miesta na druhé. ", Alebo" vytvoríme príkaz pre roztlieskavačky, aby povzbudzovali, keď lopta prejde obručou. "

Kto si môže zaobstarať franšízovú licenciu Young Engineers?

Absolútne každý, kto vidí dôležitosť prípravy detí pre pracovný trh 21. storočia. Využiť túto príležitosť môže de facto ktokoľvek, kto si uvedomí, že nejde len o fajn biznis, ale aj o dôležité poslanie. Samozrejme môžu vidieť aj jej zábavnú stránku.

Napríklad typickí franšízanti prichádzajú z dvoch segmentov. V prvom rade z radov tých, ktorí majú skúsenosti s deťmi, vedia, ako k nim pristupovať a ako vysvetliť jednoduché predmety. Vzdelávacia stránka konceptu nie je tak zložitá, takže si myslím, že to každý zvládne so základnými zručnosťami.

Druhým typom sú ľudia, ktorí cítia, že by chceli rozvíjať koncept s tak dôležitým poslaním, ale nemajú také schopnosti, alebo jednoducho len nechcú sami viesť kurzy. V takom prípade si môžu najať inštruktorov. A nájsť ich, je pomerne jednoduché. Takže v podstate každý, kto vníma krásnu stránku našej misie, je kvalifikovaný ako franšízant Young Engineers.


Úspech aj bez skúseností / Záujemca o licenciu Young Engineers nemusí mať žiadne skúsenosti v pedagogickom odbore. Počas školenia, ktoré poskytovateľovi licencie organizuje, budúci franšízanti získajú nástroje a znalosti potrebné na začatie a rast ich podnikania.

Populárne na fóre