Vzdelávanie pre budúcnosť
Technológie sa v súčasnosti neustále menia a rodičia si viac ako kedykoľvek predtým uvedomujú rastúci význam vzdelávania v oblasti vedy, techniky, strojárenstva a matematiky (STEM - Science, Technology, Engineering and Mathematics). A práve na tieto odbory sa so svojou výučbou špecializuje americká sieť Young Engineers. Na Slovensku chce nájsť franšízantov, ktorí by sa vo svojich pobočkách zamerali na vzdelávanie detí vo veku od 4 do 15 rokov. Mohli by sa pripojiť k viac ako 30 tisícom študentov, ktorí po celom svete navštevujú viac ako 200 škôl tejto značky.
Záujemca o franšízu Young Engineers nemusí mať podľa franšízora žiadne skúsenosti v pedagogickom odbore. Počas školení, ktoré poskytovateľ licencie organizuje, budúci franšízanti získajú nástroje, znalosti potrebné na zahájenie a rast ich podnikania pod hlavičkou tohto zavedeného konceptu. Počas celej doby spolupráce je im k dispozícii tím pre rozvoj podnikania. Ten je zložený z marketingových, prevádzkových a finančných špecialistov.
Investícia do otvorenia pobočky sa pohybuje od 1,5 do 20 tisíc dolárov (cca 1,250 - 16,700 EUR). Konečná výška závisí na veľkosti pobočky a jej zariadení. Každá škola Young Engineers získa územnú exkluzivitu pre spádovú oblasť so zhruba 100 tisíc obyvateľmi, vďaka čomu je podľa franšízora zabezpečená úspešná prevádzka danej jednotky. Na základe dlhoročných skúseností vyhodnotil franšízor ako ideálne umiestnenie oblast s nadpriemerným počtom detí, teda v blízkosti škôl či iných vzdelávacích inštitúcií.

Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.