Online trhovisko vo franšíze
Súčasná doba nás všetkých núti previesť veľkú časť komunikácie do online priestoru, naučili sme sa využívať nové aplikácie, ktorých ponuka sa neustále rozširuje. V súčasnosti na tuzemský trh mieri maďarský franšízový koncept Qjob, ktorý prostredníctvom novej platformy spája firmy s ich potenciálnymi klientmi. Zákazníci ich môžu využiť v momente, keď hľadajú odborníka na najrôznejší typ práce – od šikovného grafika, cez maliara izieb až po pani na upratovanie.
Pre rozšírenie ponuky služieb tohto systému vedenie spoločnosti Webtech Group, ktorá za Qjob stojí, hľadá na našom trhu franšízantov. Príležitosť však majú aj tí, ktorí by chceli pod hlavičkou Qjob rozbehnúť väčšie podnikanie a obstarať si master-franšízovú licenciu. Tá by ich oprávňovala k ďalšiemu predaju tzv. single licencií jednotlivým franšízantom. Náklady spojené s obstaraním franšízovej licencie sú závislé na veľkosti oblasti, v ktorej chce franšízový partner pôsobiť. Minimálny počet obyvateľov takéhoto regiónu by však mal byť vyšší ako 200 tisíc. Franšízový koncept spoločnosti Qjob ponúka riešenie pre každého, kto chce zahájiť vlastný IT start-up pomocou už vyskúšaného obchodného modelu.
Všetko na jednom mieste
Záujemcovia o franšízovú licenciu by mali mať aspoň základnú znalosť angličtiny a byť schopný si každý deň nájsť 2 až 4 hodiny na správu svojho franšízového operačného strediska Qjob. Na svoju prácu budú mať k dispozícii nástroje špeciálne vyvinuté franšízorom. Od svojich partnerov Webtech Group očakáva aktívny a otvorený prístup.
Platforma Qjob funguje ako klasické online trhovisko, ktoré sprostredkováva „stretnutie“ ponuky a dopytu. Zaregistrovať sa môžu zákazníci aj profesionáli, pričom registrovaný používateľ môže patriť do oboch skupín. Zákazníci môžu vytvárať úlohy na základe požiadaviek, ktoré chcú vyriešiť a na webe zverejniť. Registrovaní odborníci sú informovaní o tom, že v ich kategórii pribudol dopyt, na ktorý môžu reagovať svojou ponukou. Na základe nej sa zákazník rozhodne, či daný profík zakázku získa. V systéme je tiež spracovaný spôsob odovzdávania spätnej väzby, a to vo vzťahu k zákazníkovi aj zhotoviteľovi.

Prečítaj články

Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.