Franšízanti pre veľké mestá
Celosvetová pandémia ochorenia COVID-19 zasiahla všetky oblasti nášho života, a to vrátane vzdelávania školstva. Upozornila na veľa nedostatkov, s ktorým sa musí slovenské verejné školstvo čo najrýchlejšie vysporiadať, a zvýšila záujem rodičov o školy s vysokou úrovňou výučby bez ohľadu na to, či je prezenčné či distančné. To do veľkej miery nahráva súkromným školským zariadeniam vedeným skúsenými manažérmi, medzi ktoré patria aj franšízové koncepty. Jedným z nich je aj kanadský Maple Bear, ktorý v tuzemsku aktuálne hľadá franšízantov.
Táto sieť pôsobí v súčasnosti v 24 krajinách sveta a ich počet má ambíciu naďalej zvyšovať. Momentálne je v prevádzke 530 škôl a škôlok, ktoré ponúkajú dvojjazyčný kanadský systém vzdelávania s viac ako 41 tisícmi detí vo veku od 6 mesiacov do 18 rokov. Počas koronavírusovej krízy zaznamenala sieť Maple Bear zvýšený záujem o partnerstvo v krajinách strednej a východnej Európy. Po svojom úspešnom vstupe do Bulharska, Rumunska, Albánska a Chorvátska, plánuje ďalšiu expanziu v roku 2021, a to nie iba na Slovensko, ale aj do Česka, Poľska, na Ukrajinu a do ďalších krajín.
„Slovensko je pre Maple Bear trhom, na ktorý máme záujem vstúpiť. Hľadáme miestnych franšízantov, ktorí chcú založiť do konca roka 2021 dvojjazyčné škôlky a školy v najväčších mestách. Rodičia často narážajú na nedostatok kapacít v škôlkach, a práve v tom môže Maple Bear pomôcť,“ vysvetľuje generálny riaditeľ Maple Bear pre strednú a východnú Európu Yann Biden s tým, že partnermi tejto franšízy sú obvykle podnikatelia v oblasti vzdelávania, ktorí chcú ponúknuť jednu z najlepších vzdelávacích a výučbových metodológií na svete. Franšízy sa však môžu stať súčasťou súkromných škôl, ktoré chcú diverzifikovať a obohatiť svoju ponuku.
Držitelia franšízových licencií sa môžu spoľahnúť na podporu zo strany franšízora. Lokálnym partnerom ponúka priebežnú akademickú podporu veľkého tímu kanadských školiteľov a Virtuálneho kanadského akademického riaditeľa. Zároveň poskytuje lokálne tímy, ktoré pomáhajú s operatívou, marketingom a ekonomickým plánovaním. Náklady spojené so vstupnou investíciou začínajú na 45 tisícoch eur za licenčný poplatok. Následné výdaje sa môžu líšiť v závislosti na budove, krajine a rozsahu projektu, ktorý chce franšízant realizovať. Je na ňom, či sa rozhodne ovoriť iba materskú či základnú školu, alebo sa pustí do väčšieho projektu a vybuduje ho naraz.

Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Zoznámte sa s nápadmi na podnikanie, do ktorých sa oplatí investovať. Prezradíme, ako si otvoriť vlastnú kantínu alebo kaviareň. Dozviete sa tiež, ako uspieť vďaka umývaniu áut bez vody. Predstavíme vám tipy na biznis, ktoré zarábajú nie iba v letných mesiacoch, alebo to, ako si vybrať ziskový franšízový koncept. To všetko sa dočítate v magazínu Vlastní firma FRANCHISING.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?