Ako to funguje / Platforma Qjob funguje ako klasický online trh, ktorý sprostredkováva „stretnutie“ ponuky a dopytu. Na webe sa môžu zaregistrovať zákazníci aj profesionály, pričom registrovaný používateľ môže patriť do oboch týchto skupín. Zákazníci môžu vytvárať úlohy na základe požiadaviek, ktoré chcú vyriešiť a na webe zverejniť. Registrovaní odborníci sú informovaní o tom, že v ich kategórii pribudol dopyť, na ktorý môžu reagovať svojou ponukou. Na základe ponuky sa zákazník rozhodne, či daný profík zakázku získa. V systéme je tiež spracovaný spôsob odovzdávania spätnej väzby, a to vo vzťahu k zákazníkovi, aj zhotoviteľovi.
Pondelok
23.11.2020
Franšíza Qjob pomáha spájať firmy a zákazníkov online. Uspieť chce aj u nás. Kto môže získať licenciu?
 

Nájsť toho správneho profesionála s kvalitnými referenciami je často veľmi ťažká úloha. A to bez ohľadu na to, v akom odbore ho zháňame. S hľadaním profíkov najrôznejších profesií pomáha maďarský online koncept Qjob. Nájsť vďaka nemu môžete inštalatéra, grafika, upratovaciu firmu či opatrovateľku, niekedy výrazne lacnejšie, ako keby sme ich hľadali sami.

Cieľom zakladateľov spoločnosti Qjob je  expandovať so svojou službou na medzinárodné trhy. Pomôc jej v  tom má partnerstvo s franšízantmi. Tí si môžu obstarať licenciu pre konkrétne miesto či oblasť, alebo pre celú krajinu. Majitelia master-franšízovej licencie, ktorá im umožňuje budovať sieť v jednotlivých štátoch, môžu ďalej ponúkať klasické franšízy ďalším partnerom.

Potenciál rozvoja

Táto služba nie je vo svete ničím novým, na západe už podobné projekty úspešne fungujú. V krajinách strednej a východnej Európy je podľa majiteľov siete silný potenciál rozvoja, pretože v tejto oblasti je trh pomerne segmentovaný a nefunguje tu jednotný konsolidovaný koncept. Ďalším dôvodom, prečo vedenie Qjob vidí v rozširovaní tohto projektu veľkú príležitosť, je fakt, že podľa najrôznejších prieskumov v súčasnosti využíva online riešenia problémov asi 5-7 % domácností, pandémia COVID-19 však začína tento trend meniť.

Náklady spojené s obstaraním franšízovej licencie sú závislé na veľkosti oblasti, v ktorej chce franšízový partner pôsobiť. Minimálny počet obyvateľov takéhoto regiónu by však mal byť vyšší ako 200 tisíc. Franšízový koncept spoločnosti Qjob ponúka riešenie pre každého, kto chce zahájiť vlastný IT start-up pomocou už vyskúšaného obchodného modelu.


Marketing ako základ / Poskytovateľ franšízy Qjob poskytuje svojim partnerom podporu v oblasti IT, SEO, online marketingu a riadení pobočky. Vďaka tomu sa franšízant môže sústrediť na regionálnu propagáciu svojich služieb. Pre jednoduchšiu komunikáciu s centrálou, by mať franšízant mať aspoň základnú znalosť angličtiny.

Populárne na fóre