Odborníci na siete
Nájsť toho správneho profesionála s kvalitnými referenciami je často veľmi ťažká úloha. A to bez ohľadu na to, v akom odbore ho zháňame. S hľadaním profíkov najrôznejších profesií pomáha maďarský online koncept Qjob. Nájsť vďaka nemu môžete inštalatéra, grafika, upratovaciu firmu či opatrovateľku, niekedy výrazne lacnejšie, ako keby sme ich hľadali sami.
Cieľom zakladateľov spoločnosti Qjob je expandovať so svojou službou na medzinárodné trhy. Pomôc jej v tom má partnerstvo s franšízantmi. Tí si môžu obstarať licenciu pre konkrétne miesto či oblasť, alebo pre celú krajinu. Majitelia master-franšízovej licencie, ktorá im umožňuje budovať sieť v jednotlivých štátoch, môžu ďalej ponúkať klasické franšízy ďalším partnerom.
Potenciál rozvoja
Táto služba nie je vo svete ničím novým, na západe už podobné projekty úspešne fungujú. V krajinách strednej a východnej Európy je podľa majiteľov siete silný potenciál rozvoja, pretože v tejto oblasti je trh pomerne segmentovaný a nefunguje tu jednotný konsolidovaný koncept. Ďalším dôvodom, prečo vedenie Qjob vidí v rozširovaní tohto projektu veľkú príležitosť, je fakt, že podľa najrôznejších prieskumov v súčasnosti využíva online riešenia problémov asi 5-7 % domácností, pandémia COVID-19 však začína tento trend meniť.
Náklady spojené s obstaraním franšízovej licencie sú závislé na veľkosti oblasti, v ktorej chce franšízový partner pôsobiť. Minimálny počet obyvateľov takéhoto regiónu by však mal byť vyšší ako 200 tisíc. Franšízový koncept spoločnosti Qjob ponúka riešenie pre každého, kto chce zahájiť vlastný IT start-up pomocou už vyskúšaného obchodného modelu.
Marketing ako základ / Poskytovateľ franšízy Qjob poskytuje svojim partnerom podporu v oblasti IT, SEO, online marketingu a riadení pobočky. Vďaka tomu sa franšízant môže sústrediť na regionálnu propagáciu svojich služieb. Pre jednoduchšiu komunikáciu s centrálou, by mať franšízant mať aspoň základnú znalosť angličtiny.
Prečítaj články
Zdieľanie skúseností ako biznis
/15.07.2025
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Známy chorvátsky fast-casual reťazec Koykan hľadá franšízantov s vášňou pre svetovú gastronómiu. Po otvorení reštaurácií v Bratislave chce expandovať aj do ďalších miest.