3 nové predajne
Diego je dynamicky sa rozvíjajúca medzinárodná franchisingová obchodná sieť, ktorá má zastúpenie v 3 krajinách, v Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku, už takmer so 160 predajňami. Hlavné produktové portfólio predstavujú laminátové a vodeodolné podlahy, kusové a metrážne koberce, záclony, tapety a ich doplnky. „Po založení spoločnosti Diego v roku 1992, a pri nepretržitom raste maďarskej siete, jsma v roku 2007 začali s budovaním slovenskej siete predajní, hovorí Zuzana Csáderová zo spoločnosti Diego Kft.
V mesiacoch august až september tohto roku sa na Slovensku otvorili 3 nové predajne v Galante, Poprade a vo Zvolene. Spolu s novými predajňami sa slovenská sieť Diego rozšírila na celkový počet predajní 21. Galantská predajňa má rozlohu 210 m², nachádza sa v centre mesta a fungovanie začala s 3 členným tímom. Popradská predajňa má rozlohu 370 m², nachádza sa v južnej časti mesta, fungovanie začala s 5 členným tímom, ako rodinné podnikanie. Zvolenská predajňa má rozlohu 360 m², nachádza sa pri rušnej výpadovej ceste, fungovanie začala s 4 členným tímom, ako spoločné podnikanie dvoch mladých podnikateľov.
Všetky tri predajne otvorili noví franchise partneri, ktorí sa k sieti Diego pridali teraz. „Tímy predajcov jednotlivých predajní si osvojili vedomosti týkajúce sa Diego počas viactýždňového školiaceho programu. V predajniach využívame všetky know-how, ktoré sú silnou stránkou franchisingovej siete DIEGO a ktoré povedú predajne k úspechu," dodáva Zuzana Csáderová. Diego hľadá pre ďalšie budovanie siete predajní franchisových partnerov i v ďalších mestách ako například Humenné, Lučenec, Michalovce, Senica, Skalica, Topoľčany, Trebišova alebo Trenčín.

Prečítaj články

Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Viac ako 28 rokov skúseností a 153 obchodov v 3 európskych krajinách. To všetko je koncept Diego, ktorý chce so svojimi pobočkami obsadiť celé Slovensko. Kto sa môže stať franšízantom?
Najčítanejšie

„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.