3 nové predajne
Diego je dynamicky sa rozvíjajúca medzinárodná franchisingová obchodná sieť, ktorá má zastúpenie v 3 krajinách, v Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku, už takmer so 160 predajňami. Hlavné produktové portfólio predstavujú laminátové a vodeodolné podlahy, kusové a metrážne koberce, záclony, tapety a ich doplnky. „Po založení spoločnosti Diego v roku 1992, a pri nepretržitom raste maďarskej siete, jsma v roku 2007 začali s budovaním slovenskej siete predajní, hovorí Zuzana Csáderová zo spoločnosti Diego Kft.
V mesiacoch august až september tohto roku sa na Slovensku otvorili 3 nové predajne v Galante, Poprade a vo Zvolene. Spolu s novými predajňami sa slovenská sieť Diego rozšírila na celkový počet predajní 21. Galantská predajňa má rozlohu 210 m², nachádza sa v centre mesta a fungovanie začala s 3 členným tímom. Popradská predajňa má rozlohu 370 m², nachádza sa v južnej časti mesta, fungovanie začala s 5 členným tímom, ako rodinné podnikanie. Zvolenská predajňa má rozlohu 360 m², nachádza sa pri rušnej výpadovej ceste, fungovanie začala s 4 členným tímom, ako spoločné podnikanie dvoch mladých podnikateľov.
Všetky tri predajne otvorili noví franchise partneri, ktorí sa k sieti Diego pridali teraz. „Tímy predajcov jednotlivých predajní si osvojili vedomosti týkajúce sa Diego počas viactýždňového školiaceho programu. V predajniach využívame všetky know-how, ktoré sú silnou stránkou franchisingovej siete DIEGO a ktoré povedú predajne k úspechu," dodáva Zuzana Csáderová. Diego hľadá pre ďalšie budovanie siete predajní franchisových partnerov i v ďalších mestách ako například Humenné, Lučenec, Michalovce, Senica, Skalica, Topoľčany, Trebišova alebo Trenčín.

Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Viac ako 28 rokov skúseností a 153 obchodov v 3 európskych krajinách. To všetko je koncept Diego, ktorý chce so svojimi pobočkami obsadiť celé Slovensko. Kto sa môže stať franšízantom?
Najčítanejšie

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.