Objavte svoje nové podnikanie
Tento rok sa veľtrh uskutoční od štvrtka 15. do soboty 17. októbra v Paláci kultúry a vedy. Práve tam sa stretne 200 franšízových konceptov, ktoré majú v pláne nájsť kvalitných franšízových partnerov nielen pre poľský trh, ale tiež pre okolité krajiny. Účasť na ňom môže zmeniť život každému návštevníkovi veľtrhu, a to vďaka širokej ponuke možností rozbehnutia vlastného podnikania, ktorú vystavujúce značky predstavujú.
Počas troch dní venovaných franšízingu sa účastníkom akcie predstavia franšízové siete, ktoré hľadajú partnerov pre svoj rozvoj na poľskom trhu a v ďalších stredoeurópskych krajinách. Príležitosť nájsť svoje budúce podnikanie tu majú aj tí podnikatelia, ktorí sa rozhodli napríklad do Česka alebo na Slovensko priniesť značku, ktorá tu ešte nemá svoje zastúpenie. Určite si niečo vyberú aj tí, ktorí o zahájení podnikania pod zavedenou značkou iba uvažujú. V Paláci vedy a kultúry majú príležitosť rozprávať sa s odborníkmi na franšízing a poskytovateľmi licencií. Veľa konceptov tu budú zastupovať aj ich súčasní franšízanti.
Medzi značkami, ktoré sa budú uchádzať o priazeň potenciálnych franšízových partnerov, sú aj tie, ktoré ich hľadajú aj na Slovensku. Ide napríklad o vzdelávací koncept Edukido, sieť originálnych reštaurácií Easy Beer a Easy Wine, značku La Donuteria, alebo svetoznámou značku Subway. „Veľmi sa tešíme na záujemcov o licencie zo Slovenska. Vďaka varšavskému veľtrhu máme skvelú príležitosť zoznámiť potenciálnych franšízantov s celým naším konceptom a odpovedať im na otázky, ktoré ich v súvislosti s ním napadajú,“ hovorí Joanna Małek, Key Account Manager spoločnosti Edukido.
„Časť z vyššie uvedených konceptov hľadá na Slovensku nových single franšízantov, časť z nich však podnikateľom u nás ponúka potenciál väčšieho podnikania a to prostredníctvom master-franšízových licencií. To môže pre kapitálovo pripravených záujemcov o dosiahnutie vyšších ziskov znamenať príležitosť vybudovať stabilné podnikanie so silným partnerom po boku,“ vysvetľuje Lenka Nováková, konzultantka poradenskej spoločnosti PROFIT system franchise services.
Súčasťou veľtrhu je tiež Fórum Vlastného Podnikania. To poskytuje priestor budúcim franšízantom stretnúť sa s obchodníkmi a známymi osobnosťami, ktoré rozvíjajú svoje vlastné podnikanie. Tento rok dostanú priestor po prvý krát tiež franšízanti. Podelia sa o svoje skúsenosti s podnikaním pod franšízorom, prezradia okrem iného, ako hodnotia spoluprácu s centrálou alebo o akú podporu sa môžu pri svojom fungovaní v rámci franšízovej siete oprieť. Je to skvelá príležitosť získať informácie o každodennej práci franšízanta z prvej ruky. Zvláštnym hosťom fóra bude Maciej Orłoś, poľský herec a novinár, ktorý bude hovoriť o svojich vlastných obchodných skúsenostiach a prevádzkovaní kanálu YouTube.
Organizátorom varšavského franšízového veľtrhu je varšavská pobočka poradenskej skupiny PROFIT system® a odborný portál Franchising.pl. Viac informácií získate na webových stránkách veletrhu.
V prípade záujmu o účasť na veľtrhu môžu záujemcovia kontaktovať redakciu portálu.

Prečítaj články

Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?