Dvere otvorené k podnikaniu
Franšízové pobočky predajnej siete Solodoor Centrum rastú aj v dobe, keď sa mnohým podnikateľov vplyvom súčasnej situácie veľmi nedarí. Dobre sú však na tom aj tie, ktoré rozbehli svoje fungovanie na jar tohto roku. Franšízorovi sa totiž podarilo aj v čase vládnych obmedzení spojených s bojom proti pandémii Covid-19 otvoriť predajne v Česku aj na Slovensku. Zákazníci ich nájdu v Prahe-Michli, Košiciach a Banskej Bystrici.
„Všetky tieto tri pobočky sa na trhu veľmi rýchlo etablovali. Aj v ich prípade sa potvrdilo, že keď sa stretne dobrý partner s dobre nastaveným franšízovým konceptom, funguje to – kríza, nekríza,“ hovorí riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Stanislav Malohlava s tým, že medziročne sieť zaznamenala 22% nárast predaja a dá sa očakávať, že k ich zvyšovaniu bude dochádzať a naďalej.
Viac výrobkov, väčšie podnikanie
Dôvodom je aj fakt, že značka Solodoor v poslednej dobe masívne investovala do výroby a technológií, čo vyvrcholí na jeseň. Franšízanti sa budú môcť oprieť o silného dodávateľa, ktorý vďaka najmodernejšej technológii, ktorá je v Česku a na Slovensku dostupná, výrazne zrýchlil výrobu. A práve to, by sa malo odraziť aj v úspechu franšízových partnerov. „Veľmi pozitívne sa na výsledkoch našich franšíz prejavilo rozšírenie nášho portfólia a začlenenie českých bezpečnostných dvier NEXT do ponuky predaní, a tým aj rozšírenie možností pre našich zákazníkov,“ dopĺňa Malohlava.
A to je dobrá správa aj pre podnikateľov, ktorí by chceli rozbehnúť svoje podnikanie v tejto oblasti. Solodoor totiž stále na českom a slovenskom trhu vidí potenciál ďalšieho rozširovania konceptu. Tiež v súčasnosti prebiehajú rokovania o nadviazaní franšízovej spolupráce s ďalšími potenciálnymi partnermi a vedenie spoločnosti je pripravené rozbehnúť ďalšie.
Značka Solodoor:
- tradičný český výrobca interiérových dverí a zárubní
- rozvoj prostredníctvom franšízingu od roku 2014
- investícia franšízanta do predajne cca 20 tisíc eur

Prečítaj články

Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
Počas prvného štvrtroku zvýšila predajná sieť dverí a zárubní medziročné predaje o 40 %. Jej obrat dosiahol počas januára až marca cca 560 tisíc eur.
„Svoju predajňu Solodoor som otvorila v marci. Potom prišiel koronavírus a vládne opatrenia. Aj napriek tomu sa mi podarilo úspešne rozbehnúť podnikanie," prezrádza franšízantka Linda Andrlová.
Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?