Dvere otvorené k podnikaniu

Nový look / Spoločnosť Solodoor Centrum venuje tiež pozornosť zatraktívneniu predajných priestorov pobočiek. Novo otvárané predajne sú v atraktívnejšom dizajne. Postupom času by redizajnom mali prejsť aj staršie pobočky.
Pondelok
14.09.2020
Solodoor tento rok otvoril už 3 nové franšízové predajne. Poskytovateľ licencie vidí priestor pre ďalšie na Slovensku, rovnako ako v Česku.
 

Franšízové pobočky predajnej siete Solodoor Centrum rastú aj v dobe, keď sa mnohým podnikateľov vplyvom súčasnej situácie veľmi nedarí. Dobre sú však na tom aj tie, ktoré rozbehli svoje fungovanie na jar tohto roku. Franšízorovi sa totiž podarilo aj v čase vládnych obmedzení spojených s bojom proti pandémii Covid-19 otvoriť predajne v Česku aj na Slovensku. Zákazníci ich nájdu v Prahe-Michli, Košiciach a Banskej Bystrici.

„Všetky tieto tri pobočky sa na trhu veľmi rýchlo etablovali. Aj v ich prípade sa potvrdilo, že keď sa stretne dobrý partner s dobre nastaveným franšízovým konceptom, funguje to – kríza, nekríza,“ hovorí riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Stanislav Malohlava s tým, že medziročne sieť zaznamenala 22% nárast predaja a dá sa očakávať, že k ich zvyšovaniu bude dochádzať a naďalej.

Viac výrobkov, väčšie podnikanie

Dôvodom je aj fakt, že značka Solodoor v poslednej dobe masívne investovala do výroby a technológií, čo vyvrcholí na jeseň. Franšízanti sa budú môcť oprieť o silného dodávateľa, ktorý vďaka najmodernejšej technológii, ktorá je v Česku a na Slovensku dostupná, výrazne zrýchlil výrobu. A práve to, by sa malo odraziť aj v úspechu franšízových partnerov. „Veľmi  pozitívne sa na výsledkoch našich franšíz prejavilo rozšírenie nášho portfólia a začlenenie českých bezpečnostných dvier NEXT do ponuky predaní, a tým aj rozšírenie možností pre našich zákazníkov,“ dopĺňa Malohlava.

A to je dobrá správa aj pre podnikateľov, ktorí by chceli rozbehnúť svoje podnikanie v tejto oblasti. Solodoor totiž stále na českom a slovenskom trhu vidí potenciál ďalšieho rozširovania konceptu. Tiež v súčasnosti prebiehajú rokovania o nadviazaní franšízovej spolupráce s ďalšími potenciálnymi partnermi a vedenie spoločnosti je pripravené rozbehnúť ďalšie.


Značka Solodoor:

  • tradičný český výrobca interiérových dverí a zárubní
  • rozvoj prostredníctvom franšízingu od roku 2014
  • investícia franšízanta do predajne cca 20 tisíc eur

Podpora v kríze / Aby svojim franšízovým partnerom franšízor pomohol reštartovať ich podnikanie po nútenom uzatvorení pobočiek, spustil od mája do konca septembra exkluzívne pre nich akciu 2+1. Jej cieľom bolo hlavne oživiť záujem zákazníkov a podporiť predaj franšízantov po rane, ktorá zasiahla celú českú aj slovenskú ekonomiku.

Populárne na fóre