Online podnikanie s partnerom
Obchodný duch a vízia, vlastnosti, ktoré by mali mať ideálni záujemcovia o franšízové licencie tejto siete, ktorá pôsobí v zhruba 25 krajinách sveta. Podľa Jána Pazderaka z oddelenia technických služieb a podpory zákazníkov Eazi-Apps nie je potrebné, aby budúci franšízanti mali nejaké väčšie skúsenosti s pôsobením v IT oblasti. „Technická časť projektu je u nás jednoduchá a dá sa naučiť bez problémov. Základom je teda daný produkt, vytvorenú aplikáciu vedieť ponúknuť a predať. A to je úlohou franšízanta," upresňuje Ján Pazderak.
A čím sa Eazi-Apps zaoberá? Koncovými zákazníkmi sú hlavne firmy a podnikatelia, ktorým prostredníctvom špeciálnych aplikácií pomáha zvyšovať ich obchodný obrat a tiež zisky. Franšízanti siete sú schopní ponúknuť a následne nastaviť všetko na mieru klienta, podľa oblasti, v ktorej podniká. Využitie aplikácie nájdu napríklad v gastronómii, obchode s realitami, či pri ďalších obchodníkoch alebo poskytovateľoch služieb. Systém sa špecializuje tiež na všemožné pokročilé vernostné programy, vedia zaistiť individuálnu komunikáciu so zákazníkmi a cieľovou skupinou, umožniť svojim zákazníkom napríklad jednoducho nájsť smer trasy cez GPS, alebo dokonca naplniť reštauráciu pomocou integrovanej tabuľkovej rezervácie.
Rozbehnutie podnikania pod hlavičkou je pomerne rýchle. Po podpísaní zmluvy budúci partner absolvuje Eazi-Apps školenie, na ktorom sa dozvie všetky podrobnosti o fungovaní siete a celej spolupráci. Hneď po zaškolení a zoznámení sa s celým konceptom franšízant môže zahájiť svoje vlastné podnikanie. „Výsledky franšízantov sú závislé na šikovnosti franšízantov. Nemali by byť však prekvapení, keď prvý predaj príde rýchlo, čo umožní skorú návratnosť investície. Dôvodom je fakt, že produkt, ktorý franšízant zákazníkom ponúka, je pre neho zaujímavý, moderný, a tiež za priaznivú cenu. Stačí byť teda iba aktívny a zákazníkov oslovovať,“ doplňuje Ján Pazderak.
Pri vstupe do franšízovej siete Eazi-Apps je potrebné počítať so základným jednorazovým poplatkom vo výške 92 tisíc Eur bez DPH. Franšízant siete získa okrem kompletného know-how, ako podnikať pod touto značkou, tiež telefonickú a emailovú podporu, vďaka čomu sa môže na vedenie obrátiť nie iba v prípade akýchkoľvek technických problémov, ale tiež pri riešení otázok týkajúcich sa nastavovania aplikácií, grafiky, predaja, školení alebo publikácie aplikácií.
Prečítaj články
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Mail Boxes Etc. je franšíza pre vás, ktorí hľadáte podnikanie s medzinárodným úspechom. To je prípad aj Saši Cvetojeviča, master-franšízanta pre jadranský región. Čo záujemcom radí?
„Každý rok sa nám darí rozširovať pôsobenie o jeden až dva regióny,“ prezrádza Jana Škabradová, Operation Manager franšízovej siete TAB Board.
Spoločnosť MBE dosiahla vlani tržby vo výške 1,3 miliardy eur. Veľký podiel na tom majú aj franšízové pobočky tejto globálnej siete. Uspieť chce aj na Slovensku.
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Najčítanejšie
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
O koncepte TAB Board počul Igor Axamít prvýkrát v roku 2015. Dnes ako jeho franšízant poskytuje malým a stredným podnikateľom pomoc, ktorú by sám ocenil vo svojich začiatkoch.