Online podnikanie s partnerom
Obchodný duch a vízia, vlastnosti, ktoré by mali mať ideálni záujemcovia o franšízové licencie tejto siete, ktorá pôsobí v zhruba 25 krajinách sveta. Podľa Jána Pazderaka z oddelenia technických služieb a podpory zákazníkov Eazi-Apps nie je potrebné, aby budúci franšízanti mali nejaké väčšie skúsenosti s pôsobením v IT oblasti. „Technická časť projektu je u nás jednoduchá a dá sa naučiť bez problémov. Základom je teda daný produkt, vytvorenú aplikáciu vedieť ponúknuť a predať. A to je úlohou franšízanta," upresňuje Ján Pazderak.
A čím sa Eazi-Apps zaoberá? Koncovými zákazníkmi sú hlavne firmy a podnikatelia, ktorým prostredníctvom špeciálnych aplikácií pomáha zvyšovať ich obchodný obrat a tiež zisky. Franšízanti siete sú schopní ponúknuť a následne nastaviť všetko na mieru klienta, podľa oblasti, v ktorej podniká. Využitie aplikácie nájdu napríklad v gastronómii, obchode s realitami, či pri ďalších obchodníkoch alebo poskytovateľoch služieb. Systém sa špecializuje tiež na všemožné pokročilé vernostné programy, vedia zaistiť individuálnu komunikáciu so zákazníkmi a cieľovou skupinou, umožniť svojim zákazníkom napríklad jednoducho nájsť smer trasy cez GPS, alebo dokonca naplniť reštauráciu pomocou integrovanej tabuľkovej rezervácie.
Rozbehnutie podnikania pod hlavičkou je pomerne rýchle. Po podpísaní zmluvy budúci partner absolvuje Eazi-Apps školenie, na ktorom sa dozvie všetky podrobnosti o fungovaní siete a celej spolupráci. Hneď po zaškolení a zoznámení sa s celým konceptom franšízant môže zahájiť svoje vlastné podnikanie. „Výsledky franšízantov sú závislé na šikovnosti franšízantov. Nemali by byť však prekvapení, keď prvý predaj príde rýchlo, čo umožní skorú návratnosť investície. Dôvodom je fakt, že produkt, ktorý franšízant zákazníkom ponúka, je pre neho zaujímavý, moderný, a tiež za priaznivú cenu. Stačí byť teda iba aktívny a zákazníkov oslovovať,“ doplňuje Ján Pazderak.
Pri vstupe do franšízovej siete Eazi-Apps je potrebné počítať so základným jednorazovým poplatkom vo výške 92 tisíc Eur bez DPH. Franšízant siete získa okrem kompletného know-how, ako podnikať pod touto značkou, tiež telefonickú a emailovú podporu, vďaka čomu sa môže na vedenie obrátiť nie iba v prípade akýchkoľvek technických problémov, ale tiež pri riešení otázok týkajúcich sa nastavovania aplikácií, grafiky, predaja, školení alebo publikácie aplikácií.

Prečítaj články

TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?