Online podnikanie s partnerom
Obchodný duch a vízia, vlastnosti, ktoré by mali mať ideálni záujemcovia o franšízové licencie tejto siete, ktorá pôsobí v zhruba 25 krajinách sveta. Podľa Jána Pazderaka z oddelenia technických služieb a podpory zákazníkov Eazi-Apps nie je potrebné, aby budúci franšízanti mali nejaké väčšie skúsenosti s pôsobením v IT oblasti. „Technická časť projektu je u nás jednoduchá a dá sa naučiť bez problémov. Základom je teda daný produkt, vytvorenú aplikáciu vedieť ponúknuť a predať. A to je úlohou franšízanta," upresňuje Ján Pazderak.
A čím sa Eazi-Apps zaoberá? Koncovými zákazníkmi sú hlavne firmy a podnikatelia, ktorým prostredníctvom špeciálnych aplikácií pomáha zvyšovať ich obchodný obrat a tiež zisky. Franšízanti siete sú schopní ponúknuť a následne nastaviť všetko na mieru klienta, podľa oblasti, v ktorej podniká. Využitie aplikácie nájdu napríklad v gastronómii, obchode s realitami, či pri ďalších obchodníkoch alebo poskytovateľoch služieb. Systém sa špecializuje tiež na všemožné pokročilé vernostné programy, vedia zaistiť individuálnu komunikáciu so zákazníkmi a cieľovou skupinou, umožniť svojim zákazníkom napríklad jednoducho nájsť smer trasy cez GPS, alebo dokonca naplniť reštauráciu pomocou integrovanej tabuľkovej rezervácie.
Rozbehnutie podnikania pod hlavičkou je pomerne rýchle. Po podpísaní zmluvy budúci partner absolvuje Eazi-Apps školenie, na ktorom sa dozvie všetky podrobnosti o fungovaní siete a celej spolupráci. Hneď po zaškolení a zoznámení sa s celým konceptom franšízant môže zahájiť svoje vlastné podnikanie. „Výsledky franšízantov sú závislé na šikovnosti franšízantov. Nemali by byť však prekvapení, keď prvý predaj príde rýchlo, čo umožní skorú návratnosť investície. Dôvodom je fakt, že produkt, ktorý franšízant zákazníkom ponúka, je pre neho zaujímavý, moderný, a tiež za priaznivú cenu. Stačí byť teda iba aktívny a zákazníkov oslovovať,“ doplňuje Ján Pazderak.
Pri vstupe do franšízovej siete Eazi-Apps je potrebné počítať so základným jednorazovým poplatkom vo výške 92 tisíc Eur bez DPH. Franšízant siete získa okrem kompletného know-how, ako podnikať pod touto značkou, tiež telefonickú a emailovú podporu, vďaka čomu sa môže na vedenie obrátiť nie iba v prípade akýchkoľvek technických problémov, ale tiež pri riešení otázok týkajúcich sa nastavovania aplikácií, grafiky, predaja, školení alebo publikácie aplikácií.

Prečítaj články

„Chceme zvýšiť dosah našich programov a prísť s novinkami, ktoré podnikateľom uľahčia nielen riadenie firiem, ale aj ich osobný rozvoj,“ hovorí Šimon Mastný, riaditeľ franšízy TAB Board.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Slovinský Franchising.si sa pripojil do siete spravodajských portálov o franchisingu spoločnosti PROFIT system.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.