Zisk na vlastnej koži
Nie je to tak dlho, čo sme na portáli Franchising.sk písali o pôvodom portugalskej značke BodyConcept, ktorá má záujem o vstup na náš trh prostredníctvom master-franšízového partnera. Práve sa o preniknutie na Slovensko snaží ďalšia portugalská sieť s názvom DepilConcept. Jej pobočky môžeme momentálne nájsť okrem domáceho trhu tiež v Brazílii, Poľsku alebo Srbsku, kde sa rozširuje vďaka franšízantom.
DepilConcept je sieť špecializovaných kozmetických salónov, ktoré ponúkajú najnovšie spôsoby ošetrenia pre trvalé odstránenie chĺpkov a fotoomladenie za prijateľné ceny. Cieľovú skupinu koncových zákazníkov predstavujú hlavne ľudia vo veku 18 až 45 rokov. Aj keby sa mohlo zdať, že služby salónov budú využívať výhradne ženy, nie je to pravda. Stále častejšie si do nich v súčasnej dobe nájdu cestu aj muži. Dnes tvoria zhruba 20 % zákazníkov a ich počet stále narastá. Nikoho asi neprekvapí, že ide prevažne o športovcov.
Záujemcovia o master-franšízovú licenciu sa musia pripraviť nie iba na pomerne vyššiu investíciu, čo je pre master-licenciu umožňujúcu exkluzívny rozvoj v celej krajine bežné, ale tiež na dôkladnú prípravu pred samotným otvorením salónu. O svoju pomerne čerstvú skúsenosť sa s nami podelili držitelia master-licencie zo Srbska, manželia Nemanja a Irma Nikodijević. „Absolvovali sme intenzívny trojtýždenný výcvikový kurz v Lisabone. Po podpísaní zmluvy sme tiež využili možnosť prejsť dôkladným školením v jednom zo stredísk DepilConcept. To nás pripravilo tak, že sme boli schopní na konci marca otvoriť prvý salón v Belehrade,“ hovoria s tým, že sa im podarilo už podpísať zmluvu s novým franšízantom, ktorý na konci júna otvoril prvú franšízu v Srbsku.
Ambície a nasadenie vedú k úspechu
A ako to je s finančnou investíciou, ktorá potenciálneho master-franšízanta čaká? Cena licencie začína na 50 tisíc eur a závisí hlavne na veľkosti územia, pre ktoré je udelená. Náklady spojené s otvorením jedného salónu sa pohybujú od 26 do 34 tisíc eur. Opäť výsledná hodnota súvisí s tým, ako veľké budú nutné zásahy do priestoru budúceho salónu. Je ideálne ho otvoriť v centre mesta na frekventovanom mieste. Dôležité je, aby sa franšízant pri zariaďovaní svojho podnikania riadil pokynmi poskytovateľa licencie, a to hlavne čo sa týka veľkosti priestoru, jeho zariadenia a dodržania projektu, ktorý mu franšízor poskytne. Priestor totiž musí byť príjemný nie iba pre zamestnancov, ale hlavne pre klientov. A s tým má centrála DepilConcept mnohoročné skúsenosti, veď na trhu pôsobí už 12 rokov.
„Ideálnym master-franšízantom pre náš koncept je ambiciózny a dynamický podnikateľ. Výhodou je samozrejme, ak má skúsenosti s franšízovým podnikaním, prípadne s riadením spoločnosti pôsobiacej v odbore estetiky a krásy,“ vysvetľuje za centrálu DepilConcept Anna Ermak.
Prečítaj články
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Stárnutie európskej populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.