Zisk vďaka kráse
Podnikanie v oblasti krásy a starostlivosti o telo je jedným z rýchle rastúcich odvetví. Na trhu nájdeme veľa salónov, ktorým sa viac či menej darí. Sietí, ktoré by však ponúkali svoje služby pod jednou značkou, je však pomerne málo. A práve to je medzera na trhu, ktorú chce pôvodom portugalský koncept využiť ako veľkú výhodu pre svojho masterfranšízového partnera, ktorý bude za jeho rozvoj v tuzemsku zodpovedný.
Tiež z tohto dôvodu hľadá Body Concept záujemcu o masterfranšízovú licenciu medzi podnikateľmi so skúsenosťami s riadením spoločnosti, prípadne s franšízovým podnikaním či pôsobením v oblasti súvisiacej s estetikou a krásou. Cena licencie sa pohybuje od 50 tisíc eur a to v závislosti na veľkosti územia, pre ktoré je udelená. Investícia do otvorenia kliniky Express činí 41 100 eur, v prípade kliniky Standard to je 73 700 eur. Mesačné poplatky, ktoré na masterfranšízanta čakajú, sú 700 eur za prvú kliniku a 100 eur za každú ďalšiu.
BodyConcept si veľmi zakladá na profesionalite svojich partnerov a tiež zamestnancov. To je dôvod, prečo zahájeniu spolupráce predchádza dôkladné trojtýždenné školenie, vďaka ktorému budúci masterfranšízant získa všetky schopnosti nevyhnutné na to, aby svoju úlohu plnil tak, ako má a dosiahol očakávané výsledky. Školia sa v niekoľkých oblastiach, ktoré zahŕňajú technické znalosti, predajné zručnosti, marketingové aktivity a tiež prevádzkové a finančné záležitosti.
Otvorením prvého salónu to však nekončí. Tiež v priebehu spolupráce mu franšízor poskytuje neustálu podporu – hlavne prostredníctvom monitorovacieho a podporného centra, ktoré je pripravené masterfranšízantovi pomáhať s problémami. Svojmu partnerovi centrála tiež ponúka pomoc s hľadaním a náborom zamestnancov, ktorí budú spĺňať štandardy celej siete. Samozrejmosťou sú tiež priebežné školenia poskytované masterfranšízantovi aj jeho zamestnancom a ďalším franšízantom.
„Ak uvažuje o vlastnom podnikaní a nechcete byť „iba“ obyčajným franšízantom, ale vybudovať niečo väčšie, master-franšízová licencia poskytuje veľkú príležitosť. Môžete sa oprieť o osvedčené know-how, a priviesť na trh novú značku, vďaka čomu môžete dosiahnuť vyššie zisky,“ vysvetľuje Marek Halfar, riaditeľ poradenskej spoločnosti PROFIT system franchise services.

Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.