Päťdesiatka na dosah
Majiteľkou novo otvorenej pobočky v bratislavskej časti Ružinov sa stala Zuzana Bohátová so svojim partnerom, ktorá v Naturhouse pôsobila ako hlavná výživová poradkyňa pre Slovensko. Mgr. Zuzana Bohátová poznala, ako koncept Naturhouse funguje a ako pristupovať k vedeniu ľudí na pobočke a ku klientom. Toto všetko ju presvedčilo stať sa súčasťou siete v úlohe franšízantky. Vo svojej pobočke pôsobí nielen ako jej majiteľka, ale hlavne ako výživová poradkyňa.
Zuzana Bohátová sa pripojila k rodine franšízantov, ktorá sa významne rozrástla v minulom roku. „Rok 2018 bol pre nás, čo sa počtu nových franšízantov týka, veľmi úspešným. Otvorili sme 4 nové pobočky v Dunajskej Strede, Martine, Považskej Bystrici a Bratislave na Kazaňskej ulici. Aj tento rok sa nám darí na trhu rásť, fungovať začali poradne v Brezne a v už v spomínanej Bratislave Ružinov. Ďalší rozvoj bude samozrejme nasledovať,“ prezradzuje Jan Gonda, master-franšízant Naturhouse pre ČR a SR. Cieľom vedenia Naturhouse je mať na Slovensku celkovo 50 pobočiek, v susednom Česku by ich malo svoje miesto nájsť 150. V súčasnosti v rámci oboch trhov funguje 137 výživových poradní.
Vedenie konceptu sa teraz sústredí na stabilizáciu siete, pokračuje vo vývoji vlastného softwaru a plánuje tiež ďalšie vzdelávanie v rámci Naturhouse University. Samozrejme myslí tiež na ďalšie rozširovanie svojho zastúpenia na trhu. Stále hľadá ďalších franšízantov v mestách, kde pobočky Naturhouse zatiaľ nenájdeme alebo tam, kde ponúkajú už zavedené pobočky na odkup.
Aby franšízanti siete mohli svojim klientom ponúkať tie najlepšie služby, ktoré ich odlíšia od ich konkurencie, je potrebné, aby franšízor venoval pozornosť neustálemu zlepšovaniu produktov a služieb. „Neustále prepracovávame našu metódu Naturhouse vrátane inovácií produktov. V minulom roku sme zaviedli hotové jedlá, ktoré si našli svoje miesto u našich klientov. Výhodou je trvanlivosť pri izbovej teplote a súčasne sú jedlá bez obsahu konzervantov, farbív, nadbytku soli a éčok,“ hovorí Jan Gonda. Nie vždy majú totiž klienti Naturhouse možnosť uvariť si čerstvé jedlo. Špeciálne vyvinuté hotové jedla im pomôžu v dodržiavaní zásad pestrého a zdravého jedálnička. Ďalšia inovácia, ktorú táto pôvodom španielska franšízová sieť zaviedla, je prístroj na meranie intolerancie potravín.

Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.
Utorok 22. októbra, deň, ktorý bude v bratislavskom hoteli Crown Plaza patriť franšizingu a výstave "Podnikajte s franchisingom". Aké značky návštevníci uvidia?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?