Klienti chodia / Na Slovensku od roku 2008 metódou Naturhouse prešlo viac ako 37 tisíc klientov, v roku 2018 ich bolo 5400.
Pondelok
10.06.2019
Naturhouse otvoril už 36. výživovú poradňu na trhu. Vo finále by ich malo byť 50.
 

Majiteľkou novo otvorenej pobočky v bratislavskej časti Ružinov sa stala Zuzana Bohátová so svojim partnerom, ktorá v Naturhouse pôsobila ako hlavná výživová poradkyňa pre Slovensko. Mgr. Zuzana Bohátová poznala, ako koncept Naturhouse funguje a ako pristupovať k vedeniu ľudí na pobočke a ku klientom. Toto všetko ju presvedčilo stať sa súčasťou siete v úlohe franšízantky. Vo svojej pobočke pôsobí nielen ako jej majiteľka, ale hlavne ako výživová poradkyňa.

Zuzana Bohátová sa pripojila k rodine franšízantov, ktorá sa významne rozrástla v minulom roku. „Rok 2018 bol pre nás, čo sa počtu nových franšízantov týka,  veľmi úspešným. Otvorili sme  4 nové pobočky v Dunajskej Strede, Martine, Považskej Bystrici a Bratislave na Kazaňskej ulici. Aj tento rok sa nám darí na trhu rásť, fungovať začali poradne v Brezne a v už v spomínanej Bratislave Ružinov. Ďalší rozvoj bude samozrejme nasledovať,“ prezradzuje Jan Gonda, master-franšízant Naturhouse pre ČR a SR. Cieľom vedenia Naturhouse je mať na Slovensku celkovo 50 pobočiek, v susednom Česku by ich malo svoje miesto nájsť 150. V súčasnosti v rámci oboch trhov funguje 137 výživových poradní.

Vedenie konceptu sa teraz sústredí na stabilizáciu siete, pokračuje vo vývoji vlastného softwaru a plánuje tiež ďalšie vzdelávanie v rámci Naturhouse University. Samozrejme myslí tiež na ďalšie rozširovanie svojho zastúpenia na trhu. Stále hľadá ďalších franšízantov v mestách, kde pobočky Naturhouse zatiaľ nenájdeme alebo tam, kde ponúkajú už zavedené pobočky na odkup.

Aby franšízanti siete mohli svojim klientom ponúkať tie najlepšie služby, ktoré ich odlíšia od ich konkurencie, je potrebné, aby franšízor venoval pozornosť neustálemu zlepšovaniu produktov a služieb. „Neustále prepracovávame našu metódu Naturhouse vrátane inovácií produktov. V minulom roku sme zaviedli hotové jedlá, ktoré si našli svoje miesto u našich klientov. Výhodou je trvanlivosť pri izbovej teplote a súčasne sú jedlá bez obsahu konzervantov, farbív, nadbytku soli a éčok,“ hovorí Jan Gonda. Nie vždy majú totiž klienti Naturhouse možnosť uvariť si čerstvé jedlo. Špeciálne vyvinuté hotové jedla im pomôžu v dodržiavaní zásad pestrého a zdravého jedálnička. Ďalšia inovácia, ktorú táto pôvodom španielska franšízová sieť zaviedla, je prístroj na meranie intolerancie potravín.


Všetkým na očiach / V minulom roku sa značka Naturhouse prvýkrát objavila v reklamných blokoch na televíznych staniciach. Keďže tento typ marketingové komunikácie mal významný zásah, tento rok v marci bol opakovaný.

Populárne na fóre