Franšíza na telo
Na slovenskom trhu expanduje predajca spodnej bielizne výhradne prostredníctvom franšízy. Momentálne na tomto trhu fungujú štyri obchody, franšízor však aktívne pracuje na rozšírení siete. „Rokujeme s významnými obchodnými centrami v Bratislave a Košiciach. Kľúčové však pre nás je najskôr nájsť silných obchodných partnerov, ktorí budú mať na starosť ich prevádzku,“ hovorí Barbora Matějková, Franchise District Manager pre Českú republiku a Slovensko.
Otvorenie obchodov plánuje Triumph aj v ďalších slovenských mestách. Dôvodom je fakt, že slovenský trh rok čo rok rastie, a s ním aj jeho potenciál. Priestor tu je pre ďalších 8 predajní. „V našom franšízovom systéme spolupracujeme so zasvätenými ľuďmi, ktorí sa hlboko angažujú vo svojom podnikaní. Väčšina z nich je denne prítomná vo svojich obchodoch, čo im umožňuje dynamicky a systematicky riadiť obchody,“ približuje Matějková s tým, že práve franšízová spolupráca umožňuje značke Triumph obmedziť manažérsku štruktúru na danom trhu.
To sa prejavuje napríklad pri všetkých náborových procesoch, ktoré sú úplne v réžii franšízového partnera. Je to práve on, kto hľadá a prijíma zamestnancov. Franšízor zaisťuje školenia, ktoré sa venujú najrôznejším oblastiam – napr. ide o novinky v sortimente, predajné schopnosti alebo bra-fitting. Niekoľkokrát do roka organizuje skupinové tréningy pre zamestnancov. Za kľúčový tréning považuje denné návštevy district managera v predajni. Jednoznačným prínosom franšízantov je ich znalosť regiónu, v ktorom sa rozhodli so sieťou Triumph podnikať. Práve ich môže predajca spodnej bielizne využiť pri plánovaní ďalšej expanzie.

Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?