Šanca na úspech v kozmetickom priemysle
Portfólio spoločnosti Collagen Cocktail sa rozšírilo o nové produkty. O aké produkty konkrétne ide a pre akú skupinu zákazníkov sú určené?
Áno, naozaj sa portfólio produktov našej značky rozširuje. Súčasné produkty tvoria koncentráty s tromi rôznymi príchuťami a anti-agingové prípravky. Pracujeme na rozšírení a predstavení 3 nových produktov. Zoštíhlovací prípravok (pomáha v úbytku hmotnosti), kĺbové doplnky, instantná káva budú čoskoro pridané do našej ponuky. Základom všetkých týchto produktov je samozrejme kolagén, ale tiež inovatívne naturálne ingrediencie, ktoré sa už osvedčili v západnej Európe a v mnohých krajinách ale ešte nie sú rozšírené v Maďarsku a v regióne strednej a východnej Európy. Cieľová skupina produktov na chudnutie a doplnkov stravy je veľmi široká pretože muži a ženy vo veku 20-80 rokov hľadajú spôsob úbytku váhy alebo prípravky proti bolesti kĺbov. Všetky tieto produkty budú predstavené pred letom 2020. Prvý je prípravok na chudnutie, ktorý je už dostupný v online obchodoch. Počas roka tiež plánujeme začať spoluprácu so sieťami drogérií a tiež veľkoobchodníkmi, čo dúfame spôsobí nárast tržieb.
Nastanú nejaké zmeny v obchodných podmienkach a podmienkach pre spoluprácu s partnermi kvôli rozšíreniu portfólia? Stále bude úvodná investícia pre partnerov, ktorí by sa radi pridali do siete Collagen Cocktails vo výške 10 tisíc eur?
Podmienky ostávajú rovnaké. Úvodná investícia je stále 10 tisíc eur pretože veľkú časť tvoria marketingové náklady, ktoré nezahŕňajú už iba 2 produkty ale 3, onedlho 5 výrobkov Collagen Cocktails. Refinancovanie výrobkov tvorí menšiu časť investície.
Na základe Vašich skúseností, vidíte sezónnosť v predaji výrobkov v online obchodoch?
Rovnako ako v takmer každom segmente, je pravdou že najúspešnejší je štvrtý kvartál. Avšak podnikanie v oblasti krásy je stále rastúcim odvetvím s rastúcim dopytom. Vďaka tomu je obrat veľmi intenzívny tiež na jar a pomerne stabilný počas letných mesiacov a tiež na jeseň.
Ako sa záujemcovia môžu stať obchodnými partnermi? Aké podmienky sú vyžadované od potenciálnych partnerov siete Collagen Cocktails?
V ideálnom prípade má náš potenciálny budúci partner skúsenosti v oblasti krásy a podnikateľského ducha a minimálne podnikateľské/obchodné skúsenosti. Vítame všetkých záujemcov o podnikanie, podnikateľov, investorov, poskytovateľov služieb v sektore krásy.
Aké máte plány do budúcna?
Postavenie značky je veľmi silné na maďarskom trhu, preto sa chceme zamerať na expanziu na trhoch v susedných krajinách ako je Česká republika, Slovensko a Poľsko. Vďaka rozširovaniu portfólia chceme dlhodobo upevniť postavenie značky Collagen Cocktails a preraziť na český, slovenský a poľský trh oveľa intenzívnejšie.
Prečítaj články
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchising je systém istého druhu licenčných zmlúv, ktoré sa stávajú čím ďalej tým obľúbenejšími v oblasti podnikania. Do franchisingu je možné zahrnúť i rôzne typy podnikania založeného na distribučných a agentúrnych zmluvách.